Guild of Heroes 1.151.5 - بازی اکشن-استراتژیک-نقش آفرینی گروه قهرمانان!


بازی اندروید, اکشن, 4328 2023-07-07 20:30:15

Guild of Heroes v1.151.5 – بازی نقش محو فوق العاده زیبای نبرد قهرمانان اندروید
یک بازی Role Playing محبوب و هیجان انگیز با میلیون ها دانلود از گوگل پلی
بازی آنلاین است

Guild of Heroes – fantasy RPG : گروه قهرمانان – نقش آفرینی فانتزی بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن – نقش آفرینی از استودیوی Play Today برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! با نصب Guild of Heroes – fantasy RPG برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن نقش محور در دنیایی خیالی و جذاب را تجربه کنید! به گروه قهرمانان ملحق شوید و در دنیایی خیالی پر از ماجرا و خطر به نبرد با نیروهای شیطانی بروید! بله … اینجا جایی است که در آن قادرید راهتان را به سوی افتخار و شهرت بپیش بگیرید! مهارت های خود را افزایش دهید، از انواع تجهیزات و مهارت ها استفاده کنید و شمشیر زنی و استفاده از اوراد جادویی را تمرین کنید تا بتوانید دشمنان را یکی پس از دیگری سرنگون کنید! امکان کاوش و گشت و گذار در مکان های مختلف مثل دشت های وسیع، جنگل های انبوه، غارها و سیاه چال هایی بی انتها برای شما فراهم شده است! بگردید و هر دشمنی که سر راه خود دیدید را از بین ببرید ؛ برای از بین بردن دشمنان باید نقاط ضعف شان را پیدا کنید! صدها تجهیزات و سلاح مختلف در اختیار شماست که می توانید با ان ها و قهرمانان تان دشمنان را قلع و قمع کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش آفرینی هستید به هیچ وجه Guild of Heroes – fantasy RPG را از دست ندهید!

 

Guild of Heroes - fantasy RPG

 

بازی Guild of Heroes – fantasy RPG تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کرده است و ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Guild of Heroes – fantasy RPG توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند!

توجه :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی دیتا دارد که با خود بازی باید دریافت شود

 

آموزش نصب بازی Guild of Heroes:

در صفحه ای مجزا به صورت تصویری و دقیق آموزش نصب بازی های با فرمت xapk توسط تیم اندروید آماده شده است که با مشاهده ان قادر خواهید بود بازی ها و برنامه های با این فرمت را مثل آب خوردن و با یک لمس نصب کنید:

آموزش تصویری نصب فایل نصبی XAPK بازی ها و برنامه های اندروید + نکات

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل