Animus - Stand Alone 1.2.0 - بازی اکشن و شمشیری فوق العاده اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1313 2018-11-05 20:30:30

Animus – Stand Alone بازی اکشن فوق العاده زیبا و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی TENBIRDS خالق بازی معروف Ire – Blood Memory برای اندروید است که با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی Animus – Stand Alone به صورت مقابل توسط توسعه دهنده اش منتشر شده است: “به جدیدترین عضو دنیای بازیهای اکشن خوش آمد بگویید! Animus – Stand Alone یک بازی اکشن از سبک افسانه های شمشیر و جادو است که برای دستگاه های همراه توسعه یافته است. در حقیقت این بازی، یکی از قوی ترین مثال ها برای نگاه کردن به دستگاه های اندروید به چشم یک “کنسول همراه” است که همانند آنها در گوگل پلی بسیار کمیاب هستند! اگر از علاقه مندان به بازیهای مبارزه ای هستید، این بازی برای شما ساخته شده است. نحوه طراحی و گیم پلی این بازی به شکلی انجام شده تا بیشتر محیط نمایشگر را به خود بازی اختصاص دهد و آپشن ها در آن مخفی باشند! اگر یک بازیکن حرفه ای باشید، پس از دیدن گیم پلی و چالش های گنجانده شده در بازی متوجه خواهید شد که حال و هوای Animus، شباهت زیادی به سری بازیهای Castlevania دارد! محیط خشن با طراحی رنگهای گرم و پیدا کردن گنج های مختلف در حین مبارزه با دشمن های گوناگون، تجربه این بازی را به شدت تأثیرگذار کرده است! مبارزه با هیولاهای آخر در هر ماموریت بسیار دشوار است و شاید مدت زیادی از وقت شما زمان بگیرد! با این حال، اجرای این بازی، برای طرفداران بازی های شمشیری، لذت بخش خواهد بود!” اگر از علاقه مندان به بازیهای شمشیری هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند.
 
Animus - Stand Alone
 
بازی Animus – Stand Alone را ما امروز در اندروید به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی Animus – Stand Alone نیز توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
توجه : مود نسخه جدید به محض آماده شدن برای دانلود عرضه میشود .
تغییرات نسخه ی V1.2.0 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.tenbirds.animus را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.