دانلود Real Boxing 2 ROCKY 1.9.5 - بازی بوکس واقعی 2 اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1573 2019-06-19 02:45:08

Real Boxing 2 ROCKY v1.9.5 + Mod – بازی بوکس واقعی 2 اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی بوکس خارق العاده طراحی شده با Unreal Engine 4
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت حداگانه
بازی آنلاین است
Real Boxing 2 ROCKY نسخه دوم بازی محبوب، خارق العاده و فوق العاده زیبای بوکس واقعی از استودیوی Vivid Games S.A برای دستگاه های اندرویدی است که همین چند ساعت قبل به صورت رایگان در پلی استور عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن و بوکس معرفی نماییم! نسخه دوم بازی بر اساس داستان فیلم معروف CREED 2015 طراحی شده است ؛ راکی بالبوآ، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان، مربیگری یکی از فرزندان دوست قدیمی اش آدونیس کرید را برعهده می‌گیرد تا …! هم اکنون شما از صفر شروع می کنید و با یادگیری بوکس در مبارزات بزرگ شرکت می کنید تا به قوی ترین بوکسور جهان تبدیل شوید! اگر از علاقه مندان به بازی های خشن و بوکس هستید تحت هیچ شرایطی بازی Real Boxing 2 ROCKY را از دست ندهید چرا که شک نداریم Real Boxing 2 ROCKY بهترین بازی مبارزه ای در سراسر گوگل پلی است، حرفه ای و خیره کننده! برای مبارزه ای نفس گیر و بی پایان آماده شوید!
برخی از ویژگی های بازی بوکس Real Boxing 2 CREED اندروید:
بازی Real Boxing 2 ROCKY هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است و ما در اندروید نسخه معمولی + نسخه مود + دیتا را مثل همیشه همزمان با انتشار برای دانلود قرار داده ایم که برروی گوشی LG G3 تست شده و به صورت آنلاین اجرا میشود. با ما همراه باشید …
تغییرات نسخه ی v1.9.5 :
* بهینه سازی های مختلف + رفع مشکلات بازی .
 
دانلود Real Boxing 2 ROCKY - بازی بوکس واقعی 2 اندروید + مود + دیتا
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Real Boxing 2 ROCKY :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.vividgames.realboxing2 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.
– سکه بی نهایت
– الماس بی نهایت