دانلود Code Asylum 3.9 - بازی اکشن "کد پناهندگی" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 2002 2021-04-20 01:30:23

Code Asylum v3.9 + Mod – بازی اکشن کد پناهندگی مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Code Asylum – کد پناهندگی بازی جدید، فوق العاده زیبا و خارق العاده با دنیای آزاد و بزرگ در سبک بازیهای اکشن از استودیوی ASZ Studio برای اندروید است که به صورت رایگان ساعت ها پیش در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران به صورت اختصاصی ان را دریافت و در اختیارتان قرار دهیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای اکشن را به وجد بیاوریم! داستان بازی در مورد پادشاهی Avanga است ؛ پادشاهی ای که به خوبی و خوشی در حال زندگی و ثبات بوده است و جنگ های کوچک و بزرگ باعث شده تا برای امنیت اجازه ورود به کسی را ندهند و یا اگر می دهند شرایط سختی را پیش رویشان بگذراند و قوانین سختی را برایشان در نظر بگیرند! حال شما به عنوان یک پناهنده ماجراجویی جدیدتان را در دنیایی بزرگ آغاز می کنید، دنیایی که در ان هر لحظه امکان کشته شدن تان وجود دارد! در بازی Code Asylum کنترل و هدایت کارکتر اصلی بر عهده شماست، در دنیایی بزرگ با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش به نقش آفرینی بپردازید و داستان را پیش ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن باشید بدون شک Code Asylum برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان میکند! بازی Code Asylum را امتحان کنید و بگویید از 5 چه امتیازی به ان می دهید؟!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Code Asylum اندروید :

  • تسخیر یک کمپین تک نفره برای آموزش و آزمایش مهارت های خود
  • شامل سه کلاس مختلف: جنگجو، آرچر و جادوگر
  • دنیای بزرگ با 5 مکان صحرا، زمین های سرسبز، صخره ها و …
  • شامل بیش از 20 مهارت منحصر به فرد
  • هوش مصنوعی هوشمند با مبارزه واقعی
  • در دسترس بودن انواع سلاح های مختلف شمشیر، تبر، کمان و…
  • طراحی خوب + گیم پلی سرگرم کننده

بازی Code Asylum کمتر از 5 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Code Asylum توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده است .

 

Code Asylum Android Games

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی co.codeasylum.CodeAsylum را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل