دانلود Rogue Hearts 1.6.3 - بازی نقش آفرینی "قلب ها سرکش" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1233 2021-10-15 02:30:22

Rogue Hearts – قلب ها سرکش بازی جدید، سرگرم کننده و اعتیاداور در سبک بازیهای اکشن – نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Ninetail Games برای اندروید است که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است! در بازی Rogue Hearts همانند دیگر بازیهای نقش آفرینی کنترل کارکتر اصلی و گروهی از قهرمانان در دست شماست و می بایست با انجام کارهای مختلف و نبرد با هیولاها برای رسیدن به هدف تلاش کنید! ماموریت های شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد و با ده ها هیولا قدرتمند روبرو میشوید که باید ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! کنترلرهای لمسی آسان به شما امکان انجام کارهای مختلف شرکت در نبردها، استفاده از کارت ها و … را می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش محور باشید، نه تنها جنگ های مهیج بلکه معماها و چالش های مختلف موجود در Rogue Hearts برای ساعت ها سرگرم تان خواهد نمود و نظرتان را جلب میکند. طراحی جالب و عالی مکان ها، حضور هیولاها و دشمنان مختلف با قدرت های کم و زیاد، سیاه چال های خاص برای جست و جو، حضور قهرمانان مختلف، کنترلرهای آسان و گیم پلی بازی Rogue Hearts تجربه یکی از جالب ترین بازیهای نقش محور را برایتان به ارمغان می اورد.

 

Rogue Hearts

 

بازی Rogue Hearts تا به امروز حدود 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.ninetailgames.roguehearts.paid را در مسیر android/obb حافظه داخلی دستگاه تان کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.