Amigo Pancho 2 1.23.1 - بازی پازل محبوب آمیگو پانچو 2 اندروید!


بازی اندروید, پازل و فکری, 1684 2021-11-30 20:32:08

Amigo Pancho  V1.23.1 Full – نسخه فول بازی پازل و فکری جالب آمیگو پانچو 2 اندروید
یک بازی پازل جالب و محبوب با میلیون ها دریافت از گوگل پلی به درخواست شما
تست شده با اجرای آفلاین

Amigo Pancho 2 – آمیگو پانچو 2 نسخه دوم از بازی محبوب و نام آشنای “آمیگو پانچو” از استودیوی بازیسازی Qaibo Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تصمیم گرفته ایم جدیدترین آپدیت اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! Amigo Pancho از محبوب ترین بازیهای اندروید است که چند سالی است منتشر شده و هم اکنون شاهد عرضه نسخه دوم ان هستیم! داستان بازی Amigo Pancho 2 همانند نسخه پیشین اش می باشد و از این قرار است که شخصیت اصلی یعنی آمیگو پانچو قصد دارد به مرتفع ترین جای دنیا صعود کند و برای این کار قصد دارد از روشی نامتعارف استفاده کند ؛ دو بادکنک! هم اکنون شما باید به پانچو کمک کنید تا بتواند به هدف خودش برسد ؛ انواع موانع بالای سر او را بردارید تا بتواند پرواز کند و به هدفش نزدیک شود! ماجراجویی های شما در انواع مکان های مختلف صورت می پذیرد و صدها مرحله ی چالش برانگیز و سرگرم کننده را باید پشت سر بگذارید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده با حجمی کمتر از صد مگابایت هستید بدون شک Amigo Pancho 2 یکی از بهترین ها برای انتخاب است! این بازی با یک طراحی فوق العاده، گیم پلی اعتیادآور و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب می کند و ارزش تجربه کردن در اوقات فراغت را دارد.

برخی از ویژگی های بازی فکری و پازل Amigo Pancho 2 اندروید :

  • دارا بودن یک گیم پلی اعتیادآور و تعاملی
  • بازی در +5 مکان مختلف و منحصر به فرد
  • شامل +100 مرحله ی چالش برانگیز
  • امکان بازی با خانواده و افزایش هیجان
  • انواع پازل های مختلف برای حل نمودن
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان اور
  • صداگذاری فوق العاده زیبا متناسب با محیط
  • بروزرسانی های منظم با ویژگی های جدید

بازی Amigo Pancho 2 تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز 4.8 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را حضورتان معرفی و برای دانلود کنیم! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده و کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. این بازی همانند دیگر بازیهای موجود در فارس روید، توسط ما تست شده و به صورت صد در صد سالم و امن تقدیم تان می گردد، شما قادرید جدیدترین آپدیت بازی آمیگو پانچو 2 را با یک کلیک و به صورت رایگان با تعرفه اینترنت نیم بها از سرورهای پرسرعت سایت خودتان دانلود کنید.

توجه : در صورت آماده شدن مود برای بازی، برای دانلود عرضه می شود.

 

Amigo Pancho 2: Puzzle Journey

 

فایل نصبی بازی به صورت APKS عرضه شده است – برای نصب راحت این نوع بازی ها می توانید از اپلیکیشن ZArchiver استفاده کنید. کافیست فایل نصبی APKS بازی را با زد آرشیور اجرا کرده و گزینه Install را بزنید تا بازی بعد از یکپارچه شدن توسط سیستم آماده نصب باشد. [دقت کنید برای جلوگیری از خراب شدن فایل نصبی، فایل با فرمت zip و به صورت فشرده توسط اندروید عرضه شده است که فایل نصبی APKS درون این پوشه زیپ دانلودی قرار دارد – فایل فشرده دانلودی از اینجا را از حالت فشرده خارج کنید و روی APKS برای نصب لمس کنید]