Battle Boom 1.1.22 - بازی استراتژی آنلاین "نبرد انفجاری" اندروید + دیتا


بازی اندروید, استراتژیک, 2069 2021-11-01 20:30:23

Battle Boom – بوم بتل بازی جدید، سرگرم کننده و محبوب در سبک بازیهای استراتژیک RTS از استودیوی بازیسازی FourThirtyThree Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی Battle Boom شما به عنوان فرمانده می بایست مدیریت بیش از 70 تجهیزات نظامی مختلف را بر عهده بگیرید و با اتخاذ استراتژی منحصر به فرد دشمنانی که قصد اسیب رساندن به پایگاه تان دارند را از بین ببرید! تانک ها، ماشین های نظامی و سربازان قدرتمند از جمله نیروهایی هستند که شما می توانید از ان ها در نبردهایتان استفاده کنید! همانطور که از عنوان نیز متوجه شده اید بازی Battle Boom به صورت آنلاین و اینترنتی است و نبردهایتان همگی با کاربران سراسر جهان در زمان واقعی صورت می پذیرد و با حمله به کاربران دیگر می توانید منابع شان را به غارت ببرید و قدرت خود را افزایش دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید و این توانایی را در خود می بینید که می توانید فرماندهی طیف گسترده ای از نیروها را بر عهده بگیرید همین الان Battle Boom را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و سپس وارد نبردهایی نفس گیر شوید ؛ نبردهایی که هدف کلی ان محافظت از پایگاه و افزایش قدرت است!

 

Battle Boom

 

بازی Battle Boom تا به این لحظه حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که بازی هک نمیشود و نسخه مود ندارد!

تغییرات نسخه ی V1.1.21 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ftt.battlecmd.gl را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را آنلاین اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل