دانلود Mini Golf King 3.61.7 - بازی ورزشی "پادشاه کوچک گلف" اندروید!


بازی اندروید, ورزشی, 5973 2022-04-04 02:30:11

Mini Golf King Multiplayer Game – مینی گلف کینگ مولتی پلیر گیم بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی گلف از استودیوی بازیسازی Bluehole PNIX برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! با نصب Mini Golf King Multiplayer Game برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی گلف با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا در سبک کارتونی، گیم پلی هیجان انگیز و اعتیاد آور با امکان رقابت آنلاین با کاربران دیگر از سراسر جهان را تجربه کنید! از بازی گلف آن هم در زمین های منحصر به فرد با شرایط متنوع لذت ببرید و سعی کنید با بردن مدال های بیشتر قفل مراحل بعدی بازی را سریع تر باز کنید! برای پیروزی در رقابت ها نیاز است که توجه ویژه ای به امکانات و تجهیزات تان داشته باشید چون نقش مهمی در پیروزی تان دارند ؛ با کسب امتیاز چوب ها، توپ ها و دستکش های خاص را یکی پس از دیگری باز کنید و قدرت تان را چند برابر کنید! کنترلرهای لمسی عالی به شما امکان ضربه زدن به توپ را می دهند ؛ این وسط موانع مختلفی مثل لغزه های تیوبی، پل های متحرک، هرم ها و حتی راه های پیچ در پیچ با تله های انفجاری قصد جلوگیری از رسیدن توپ شما به سوراخ را دارند که می بایست همه ان ها را به سلامت پشت سر بگذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای گلف هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

 

Mini Golf King Multiplayer Game

 

بازی Mini Golf King Multiplayer Game تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.

توجه : بازی اینترنتی و آنلاین است + در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می شود [در زمینه مود سوال نفرمایید]

تغییرات نسخه ی V3.61.7 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل