دانلود Parker & Lane: Criminal Justice 2.1 - بازی جنایی اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1408 2019-01-20 21:31:13

Parker & Lane: Criminal Justice v2.1 + Mod – بازی جنایی جالب و محبوب اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت + آنلاک) به صورت جداگانه
بازی آفلاین و بدون هیچ مشکلی اجرا میشود

Parker & Lane: Criminal Justice – پارکر و لین: عدالت کیفری بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای فکری و Casual از استودیوی بازیسازی مطرح GameHouse برای اندروید است که برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده و هم اکنون پیش روی شماست! در بازی Parker & Lane: Criminal Justice همانطور که از نامش مشخص است، با شخصیت های دوست داشتنی پارکر و لین همراه میشوید و ماموریت جدیدتان را برای پی بردن به حقایق مهم شروع می کنید! چندین قتل در شهر اتفاق افتاده است و نظم شهر به هم ریخته است و این وسط شما باید علت این قتل ها را بررسی کنید و علاوه بر پی بردن به حقایق، برای برقراری مجدد امنیت و بازگرداندن آرامش به شهر تلاش کنید! Lily Parker یک کارآگاه مشهور و درستکار است که مجرمان را پشت میله های زندان می اندازد تا مردم در صلح و آرامش بتوانند زندگی کنند و آرامش در جهان برقرار باشد، Victor Lane یک وکیل مدافع است که هیچ چیز جز پولی که از وکالت اش بدست می اورد برایش مهم نیست، البته در کارش خبره است و دل به کار میدهد! با این دو کارکتر دوست داشتنی همراه شوید و ماموریت های جنایی مختلف را برای پیش بردن داستان پشت سر بگذارید و یکی از زیباترین بازیهای اندروید را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای کمپانی گیمهوس هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.
برخی از ویژگی های بازی معمایی جالب Parker & Lane: Criminal Justice اندروید :
بازی Parker & Lane: Criminal Justice تا به امروز حدود 500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی Parker & Lane: Criminal Justice را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید آن رابا یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Parker & Lane: Criminal Justice توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند! در نسخه مود همه قسمت های بازی باز شده اند و پول شما بی نهایت است.
تغییرات نسخه ی V2.1 :
* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .
 
Parker & Lane: Criminal Justice
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gamehouse.pl1 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه تان کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل