Captain Tsubasa 6.3.0 - بازی ورزشی خاطره انگیز فوتبالیست ها اندروید!


بازی اندروید, ورزشی, 7939 2022-07-19 19:45:13

Captain Tsubasa: Dream Team – کاپیتان سوباسا: تیم رویایی بازی محبوب و خاطره انگیز از استودیوی بازیسازی KLab برای اندروید است که تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شما قرار دارد! با نصب Captain Tsubasa: Dream Team برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید بازی موبایلی فوتبالیست ها با گرافیکی سه بعدی و حضور کاپیتان سوباسا و دیگر شخصیت های معروف کارتون فوتبالیست ها را تجربه کنید! فوتبالیست های مورد علاقه و دوست داشتنی تان را از سری کارتون های فوتبالیست ها انتخاب کنید و یک تیم از آن ها تشکیل دهید، سپس با کاربران دیگر از سراسر جهان که البته هر کدام برای خودشان یک تیم دارند، به صورت آنلاین مسابقه دهید و برای پیروزی در مسابقات و کسب مدال تلاش کنید! شوت های مرگ آفرین کاپیتان سوباسا اوزورا، شوت ببری کیجورو هیوگا و تمام مهارت های خاص و عجیب و غریب شخصیت های کارتون فوتبالیست ها در بازی Captain Tsubasa: Dream Team هم وجود دارند ؛ میان پرده ها و صداها و فریادها نیز فراموش نشده است! شما قادرید به عنوان یک بازیکن داستان کارتون فوتبالیست ها را در حالت داستانی زندگی کنید و از هیجان آن لذت ببرید! در حالت داستانی بازی به زمانی می روید که سوباسا هنوز در مدرسه راهنمایی بود و همین طور داستان بازی را پی خواهید گرفت، جالب است نه؟! شاید حالت داستانی این بازی بتواند خاطرات دوران کودکی شما را هم زنده کند!

 

Captain Tsubasa: Dream Team

 

بازی Captain Tsubasa: Dream Team اندروید آمده است تا پس از نزدیک 15 سال خاطرات تان با انیمه کاپیتان سوباسا یا همان فوتبالیست ها را زنده کند! گیم پلی بازی ترکیبی از دو سبک نوبتی و فوتبال است که به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شده است و به هیچ وجه حس خسته کنندگی را به بازیکن القا نمی کند و با پیشروی و صعود به مراحل بالاتر نیز هیجان بیشتر و بیشتر می شود. همه قدرت هایی که در انیمه معروف فوتبالیست ها دیده بودید، اینجا حضور دارند ؛ از شوت ببر کاکرو بگیرید تا ضربه عقاب سوباسا و شیرجه های فراموش نشدنی واکاشیزوما که همگی تجربه ای خاطره انگیز را برای تان به ارمغان خواهند آورد. با پیشروی در مراحل و کسب امتیاز می توانید کارت ها را یکی پس از دیگری باز کنید، این کارت ها در اصل هر کدام متعلق به یک بازیکن هستند. با پیروزی در مسابقات نیز به گوی رنگین کمانی دست خواهید یافت که با کنار هم قرار دادن 5 مورد از ان ها می توانید در بخش ترنسفر بسته به نوع شانس خود بازیکن های جدید را بدست بیاورید. به طور کلی اینطور بگوییم، اگر از علاقه مندان و طرفداران فوتبالیست ها بوده اید بدون شک بازی پیش رو نظرتان را جلب می کند!

 

Captain Tsubasa: Dream Team

 

بازی Captain Tsubasa: Dream Team هم اکنون در گوگل پلی بر اساس هزاران رای امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کرده است که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Captain Tsubasa: Dream Team توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است. شما به عنوان یک بازیکن از بازی فوتبالیست ها اندروید همیشه می توانید جدیدترین نسخه و آپدیت بازی را از همین صفحه با یک کلیک دریافت کرده و از داشتن بروزترین وبسایت اندرویدی ایران لذت ببرید.

توجه :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی دیتا دارد که این دیتا توسط سازنده عرضه نشده و باید با خود بازی دریافت شود [دیتای مورد نیاز با خود بازی دریافت می شود]
2 – نسخه های جدید بازی هک نمی شود در نتیجه نسخه مودی برای بازی در دسترس نیست و شما باید با نسخه اصلی بازی کنید [در زمینه مود سوال نفرمایید ؛ کامنت تایید نمی شود].

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل