دانلود Machinarium 2.5.6 - بازی فکری و معمایی "ماشیناریوم" اندروید !


بازی اندروید, پازل و فکری, 2548 2019-03-01 03:30:30

Machinarium v2.5.6 Full – بازی معمایی فوق العاده زیبای “ماشیناریوم” اندروید همراه دیتا
نسخه فول بازی با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی و رایگان برای شما
تست شده با اجرای کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
پیشنهاد ویژه

Machinarium – ماشیناریوم یکی از بهترین، محبوب ترین و چالش برانگیزترین بازی های ماجراجویی، معمایی و فکری برای سیستم عامل اندروید می باشد که amanita Design برای طراحی و ساخت آن بیش از دو سال وقت صرف کرده است تا بتواند آن را به آن گونه ای که می خواهد بسازد و آن را در اختیار شما دوستداران بازی های فکری قرار دهد! این بازی که پر از معماهایی بسیار دشوار و چالش برانگیز می باشد شما را در نقش آدم ماشینی هایی قرار می دهد که با سفر به مناطق مختلف جهان و محل هایی پر از شگفتی، ساعت ها شما را به چالش خواهد کشاند. قضیه ی بازی از این قرار است که یک ربات که در ماشین آشغال‌ها گرفتار شده به شهر آشغال‌ها منتقل می‌شود و شما باید با تفکر و دقت به او کمک کنید تا با وجود مشکلات مختلف از شهر آشغال‌ها رهایی یابد و به اهداف خود برسد! شما می بایستی از تمام ابزارهای موجود برای رهایی این ربات استفاده ی کامل را ببرید تا در نهایت بتواند به دنیای بیرون برود! اگر از علاقه مندان به بازیهای فکری اندروید هستید باید بگوییم که Machinarium یکی از بی نظیرترین بازیهای اندروید است و بدون شک ارزش دانلود را دارد و پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه ان را از دست ندهید!
برخی از ویژگی های بازی فکری Machinarium اندروید :
اگر دوست دارید با دنیای ربات ها آشنا شوید و پا در جهان روبات ها بگذارید، بازی بسیار زیبای Machinarium را از دست ندهید و آخرین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم از اندروید دریافت کنید! این بازی هم اکنون در پلی استور با قیمت 4.99 دلار به فروش می رود و با بیش از 500 هزار دانلود توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب کند که هم اکنون نسخه خریداری شده ان پیش روی شماست و می توانید ان را دانلود کنید!
صحبت خودمونی : بازی Machinarium که هم اکنون پیش روی شماست ؛در برخی مارکت های ایرانی با قیمت 12.000 تومان (بله دوازده هزار تومان!) به فروش می رود! (البته نسخه قبل ؛ و تا چند روز اینده نسخه 2.2.2 ما رو قرار خواهند داد) سازنده که کمپانی amanita Design می باشد زحمت طراحی و ساخت بازی را کشیده است و همکاران گرامی با یک کلیک به روش های غیر قانونی ان را دریافت و در سرور های خودشان اپلود کرده اند و هیچ دستی در ساخت و یا ویرایش بازی نداشته اند و بازی را با این قیمت نجومی به کاربران ایرانی می فروشند! چرا باید اینقدر پول پرست باشیم و به دنبال کشیدن پول مفت از مردم باشیم ؟!

تغییرات نسخه ی v2.5.6:
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی برای اجرای بدون مشکل برروی همه دستگاه ها اندروید .
 
دانلود Machinarium - بازی فکری و معمایی اندروید + دیتا
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– سپس فایل دیتا را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید و در نهایت پوشه ی air.net.machinarium.Machinarium.GP را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه خود کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل