Ayo: A Rain Tale 1.0.0.0 - بازی ماجراجویی فوق العاده و خاص اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 1218 2018-03-16 23:00:50

Ayo: A Rain Tale v1.0.0.0 b174 Full – بازی ماجراجویی جالب و سرگرم کننده داستان باران همراه دیتا + تریلر
قیمت 10 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل بازی تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه

Ayo: A Rain Tale – آیو: داستان (قصه) باران بازی ماجراجویی جدید و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی Inkline s.a.r.l برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 10 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Ayo: A Rain Tale شما به عنوان یک بازیکن باید به کارکتر اصلی یعنی Ayo کمک کنید تا بتواند برای خانواده اش آب بیاورد! ماجراجویی بسیار چالش انگیزتان را در جنوب صحرای آفریقا  آغاز کنید و در این راه با ده ها چالش و دشمن مختلف روبرو شوید و برای رسیدن به هدف از همه ان ها به سلامت بگذرید! آیو همانند دیگر دختران آفریقا خانواده اش را در خطر کمبود اب دیده و در حال مردن هستند و به همین خاطر تصمیم گرفته برای رسیدن به اب ماجراجویی اش را شروع کند و تا به هدفش نرسد دست از این ماجراجویی برنمیدارد! شما باید به او کمک کنید تا بتواند برای خانواده اش اب بیاورد! ماجراجویی شما در یک صفحه دو بعدی به صورت فوق العاده زیبا آغاز میشود و کنترلرهای لمسی به شما امکان هدایت اسان کارکتر را می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک Ayo: A Rain Tale با داستان فوق العاده زیبا و خاص اش نظرتان را جلب میکند!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Ayo: A Rain Tale اندروید :

  • کاوش زمین های جنوب صحرای آفریقا
  • تجربه یک سفر واقعی با چرخه شب و روز
  • ده ها چلش و معما خاص برای پشت سر گذاشتن
  • مقاومت در برابر گرمای بی رحم بیابان و دشمنان دیگر
  • کشف مسیرهای پنهان و جلوگیری از خطرات طبیعی
  • طراحی فوق العاده با ساخت و گیم پلی بی نظیر

بازی Ayo: A Rain Tale را ما امروز در اندروید به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید و یکی از زیباترین بازیهای ماجراجویی را تجربه کنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی Ayo: A Rain Tale نیز توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V1.0.0.0 b174   :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

Ayo: A Rain Tale

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی co.inkline.ayoraintale را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.