دانلود War Clash 1.0.0.10 - بازی استراتژی شبیه جنگ های صلیبی اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 2046 2018-10-02 08:30:40

War Clash v1.0.0.10 Full – بازی استراتژی محبوب جنگ و درگیری مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی استراتژی جالب شبیه به جنگ های صلیبی تقدیم شما عزیزان
بازی آنلاین است + هک نمیشود (مود ندارد)
War Clash – جنگ و درگیری بازی محبوب، سرگرم کننده و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Mechanist Games برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی War Clash آمده است تا تجربه بهترین و متفاوت ترین بازی استراتژی را در دیوایس اندرویدی تان به ارمغان بیاورد! همانند دیگر بازیهای این سبک، در بازی War Clash نیز طیف گسترده ای از قهرمانان با قدرت های خاص در اختیارتان قرار میگیرد تا با حمله به بازیکنان انلاین سراسر جهان و به غارت بردن منابع شان، پایگاه خود را قوی کنید! نبردهای شما همگی به صورت آنلاین و واقعی با کاربران آنلاین از سراسر دنیا صورت می پذیرد و در همه ان ها باید پیروزی را سرلوحه کارتان قرار دهید! مدیریت نیروها را بر عهده بگیرید و ان ها را هدایت کنید تا سرزمین دشمن را به آتش بکشند! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک با گرافیک خیره کننده اچ دی، انیمیشن های بسیار زیبا، گیم پلی اعتیادآور، صداگذاری فوق العاده مهیج و به طور کلی ساخت کم نظز هستید بدون شک War Clash از همه نظر، نظرتان را جلب میکند! همین الان War Clash را برروی دستگاه تان نصب کنید و به جمع صدها هزار بازیکن بازی ملحق شوید!
 
War Clash
 
بازی War Clash تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کرده است که ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! در اخر اینکه، همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی War Clash توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است و باید بدانید پس از نصب بازی و قرارگیری دیتا در مسیرش، در اجرای اولیه عملیات استخراج فایل های دیتا ممکن است کمی طول بکشد که این فرایند از حجم اینترنت شما کم نمیکند و پس از ان قادر به ورود به بازی هستید! در تست ما سرورهای بازی War Clash فیلتر نبوده است اما ممکن است با اینترنت برخی از اوپراتورها مشکل داشته باشد که این موضوع نیز به سرورهای بازی مربوط نمیشود!
تغییرات نسخه ی V1.0.0.10 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mechanist.wcg.aos را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل