دانلود Door Kickers 1.1.24 - بازی اکشن و کماندویی اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, استراتژیک, 1671 2020-05-13 19:45:10

Door Kickers v1.1.24 Full + Mod – بازی دو بعدی فوق العاده زیبا و محبوب Door Kickers اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 4.99 دلار و امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Door Kickers یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن-استراتژیک با گیم پلی خاص از استودیوی بازیسازی KillHouse Games برای اندروید می باشد که با قیمت 4.99 دلار عرضه شده و حدود 100 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و جدیدترین آپدیت اش پیش روی شماست. این بازی که توانسته مورد نقد بسیاری از سایت های مشهور قرار بگیرد داری گیم پلی اعتیادآور با طراحی دو بعدی (2D) است و در آن می بایستی که گروه یگان ویژه یا همان SWAT را کنترل و به مبارزه با تروریست هایی که در مکان های گوناگونی از جمله ساختمان های مسکونی و اداری بمب گذاری کرده اند، بپردازید! هم اکنون شما به عنوان یک قهرمان بزرگ، تجهیزات خود را جمع آوری کرده و از خرابکاری های آن ها جلوگیری به عمل بیاورید! خرابکاری های تروریست ها تنها به بمب گذاری در ساختمان ها ختم نمی شود، بلکه در برخی از مواقع به مردم بی گناه و بدون سلاح حمله کرده  و از آن ها اخازی می کنند و این وظیفه ی شماست که در جلوی ان ها بایستید! در بعضی از مراحل بازی Door Kickers افرادی توسط تروریست ها به عنوان گروگان اسیر شده و یکی از وظایف دیگرتان آزاد سازی آن هاست ؛ البته گروگان ها را در ساختمان های پر از بمب و تله رها می کنند و باید از تمامی فکر و هوش خود استفاده کرده و آن ها را بدون هیچ صدمه ای از دست تروریست ها راه سازید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Door Kickers اندروید :

  • 80 ماموریت تک نفره، 6 چمپیون و گیم پلی نامحدود با ماموریت ها
  • بیش از 65 سلاح و آیتم مختلف برای استفاده و غلبه بر دشمنان
  • نبرد و ماجراجویی در انواع مکان ها و محیط های مختلف بدون تکرار
  • طراحی منحصر به فرد با روند آزادانه ؛ قابلیت Pause/Resume
  • تصمیم گیری های سریع و حرکات بدون نوبت اعضای تیم
  • فرآیند های واقع بینانه و برنامه ریزی شده + مراحل غیر خطی و بر اساس گیم پلی
  • موسیقی و صداگذاری دلهره آور و مهیج + گرافیک اچ دی خیره کننده

اگر از علاقه مندان به بازی های پلیسی و کماندویی هستید تحت هیچ شرایطی بازی فوق العاده زیبا و متفاوت Door Kickers را از دست ندهید. این بازی هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است و ما در اندروید ان را به همراه دیتا و 100% تست شده در اختیار شما قرار می دهیم ؛ در ادامه فایل نصبی معمولی و مود به همراه دیتا برای دانلود قرار داده شده که با لینک مستقیم می توانید اقدام به دانلود بکنید .

تغییرات نسخه ی v1.1.24 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات و باگ های بازی

 

دانلود Door Kickers - بازی اکشن و کماندویی اندروید + دیتا

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Door Kickers :

– ابتدا فایل Apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.khg.doorkickers را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل