Brutal Street 2 1.2.4 - بازی اکشن "دعواهای کوچه خیابانی 2" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 3430 2019-12-20 20:30:22

Brutal Street 2 v1.2.4 Full – بازی اکشن و مبارزه ای جالب و محبوب اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Brutal Street 2 – دعواهای کوچه خیابانی 2 بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و مبارزه ای از استودیوی بازیسازی Black Pearl Games Ltd برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان، جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! اگر از علاقه مندان به بازیهای مبارزه ای باشید بدون شک Brutal Street 2 با یک ساخت دو بعدی و طراحی خوب نظرتان را جلب میکند! از هنگ کنگ تا آمریکا، این نبردها هیچ گاه تمامی ندارند! وقت مبارزه است , تمام 8 قهرمان شما گرد هم آمده اند و آماده اند تا به مبارزه بپردازند! در بازی Brutal Street 2 کنترل مبارزها بر عهده شماست و می توانید با حرکت دادن و دستور دادن به ان ها، آن ها را سر وقت دشمنان موجود در پیش رو بفرستید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! گرافیک زیبا و حرکات کاملا طبیعی کاراکترها،وارد کردن ضربات مختلف به دشمنان و از میان برداشتن آن ها، کنترلرهای آسان برای هدایت شخصیت ها، امکان تشکیل گروهی از قهرمانان و استفاده از ان ها در مبارزات، طراحی عالی سلاح ها، رویارویی با طیف گسترده ای از دشمنان، طراحی و ساخت جالب همانند بازیهای مبارزه ای قدیمی و … از جمله مواردی هستند که باعث میشوند شما با نصب Brutal Street 2 برروی دستگاه اندرویدی تان یک بازی اکشن خاص را تجربه کنید!
 
Brutal Street 2
 
بازی Brutal Street 2 تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Brutal Street 2 توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی و به صورت کاملا افلاین اجرا شده است.
تغییرات نسخه ی V1.2.4 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + ویژگی های جدید .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bpgames.bs2.and را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل