Bertram Fiddle: Episode 2 2.1 - بازی ماجراجویی "برتام فیدل 2" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1287 2018-04-05 01:00:03

Bertram Fiddle: Episode 2 قسمت دوم بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب برتام فیدل از استودیوی بازیسازی Chorus Worldwide Games Limited برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 5 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم! فصل دوم بازی برتام فیدل با نام Bertram Fiddle Episode 2: A Bleaker Predicklement منتشر شده است و داستان قسمت اول را دنبال میکند، به طوریکه که شخصیت اصلی بازی یعنی برتام فیدل تا حدود زیادی به حقایق پی برده است و اکنون در صدد نابودی و از بین بردن Geoff the Murderer است! حالا شما باید به او کمک کنید تا کوچه های تاریک لندن را کاوش کند، با شخصیت های مختلف صحبت کند و به این داستان خاتمه دهد! همانند نسخه پیشین، ماجراجویی های شما در بازی Bertram Fiddle: Episode 2 ؛ در بیش از ده مکان منحصر به فرد صورت می پذیرد که در این راه با ده ها شخصیت مختلف ملاقات خواهید کرد و ممکن است با ده ها معما و پازل خاص روبرو شوید! سبک بازی Bertram Fiddle: Episode 2 اشاره و کلیک و صحبت با شخصیت هاست و ماجراجویی های شما نیز بر پایه همین کلیک ها صورت می پذیرد و اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک Bertram Fiddle: Episode 1 با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب خواهد نمود.

 

Bertram Fiddle: Episode 2

 

بازی Bertram Fiddle: Episode 2 تا به این لحظه هیچ فروشی نداشته و با دانلود و نصب ان از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! ما در اندروید، اولین نسخه خریداری شده و کامل بازی را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی v2.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– اول فایل نصبی را نصب کنید.

– دوم فایل دیتا را از حالت فشرده خارج و پوشه com.chorusworldwide.bf2 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در اخر بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل