Crime Revolt - Online Shooter 2.18 - بازی تفنگی "شورشیان" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 4902 2020-06-08 01:45:34

Crime Revolt – Online Shooter v2.18 Full – بازی تفنگی هیجان انگیز شورشیان اندروید همراه دیتا
یک بازی تفنگی فوق العاده زیبا شبیه بازی معروف کانتر تقدیم شما عزیزان
بازی اینترنتی و آنلاین است

Crime Revolt – Online Shooter بازی جدید، جالب و سرگرم کننده با میلیون ها دانلود از گوگل پلی در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی بازیسازی Edkon Games GmbH برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار به همراه دیتا پیش روی شماست! با نصب Crime Revolt – Online Shooter برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی اکشن آنلاین با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا، زاویه دید اول شخص، حالت های مختلف برای انجام بازی و گیم پلی هیجان انگیز را تجربه می کنید! در بازی Crime Revolt – Online Shooter شما در نبردهایی شرکت می کنید که در ان ها بازیکنان آنلاین سراسر جهان حضور دارند! طیف گسترده ای از سلاح های مختلف مثل طپانچه، تیربار، تیربار نیمه اتوماتیک، تفنگ شکاری و … در اختیار شماست و می توانید با ان ها دشمنان پیش رو را از پای در اورید و همچنین قادرید با انواع تجهیزات مختلف مثل ماسک، کلاه و .. شخصیت اصلی بازی را ارتقا ببخشید! بازی 5 حالت مختلف مسابقه مرگ، مسابقه مرگ گروهی، فتح پرچم، فتح مناطق استراتژیک و زامبی را شامل میشود و قادرید به دلخواه از میان انها یکی را انتخاب کرده و وارد نبردهایی نفس گیر شوید! اگر به دنبال یک بازی اکشن و تفنگی همانند کانتر هستید به هیچ وجه Crime Revolt – Online Shooter را از دست ندهید و مطمئن باشید ارزش امتحان کردن را دارد!

 

Crime Revolt - Online Shooter

 

بازی Crime Revolt – Online Shooter هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Crime Revolt – Online Shooter توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده است .

توجه : ویژگی مود تجهیزات بی نهایت است

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.pentagames.crimerevolt را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.