دانلود Doom Dunes 1.14.0 - بازی استراتژیک اعتیادآور و جالب اندروید !


بازی اندروید, استراتژیک, 1663 2019-03-11 02:45:19

Doom Dunes v1.14.0 Full – بازی استراتژیک فوق العاده زیبا و خاص اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی استراتژیک محبوب با طراحی و گیم پلی عالی تقدیم شما عزیزان
بازی اینترنتی و آنلاین است

Doom Dunes بازی جدید، جالب و محبوب در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی ONEMT برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان جدیدترین و آخرین آپدیت اش همزمان با انتشار به همراه دیتا برای دانلود پیش روی شماست! بازی Doom Dunes به شما این امکان را می دهد تا در نقش شاهزاده نجیب زاده با جاه طلبی های بزرگ به ایفای نقش بپردازید! برای تشکیل یک امپراطوری بزرگ و شکست ناپذیر با شاهزادگان بانفوذ اتحاد تشکیل دهید و با انجام کارهای دیگر چون جمع آوری ثروت از سرزمین های دور، شکار موجودات وحشی و آموزش ارتش نخبگان برای مبارزه با مخالفان و شکست انان در میدان جنگ تلاش کنید! در بازی Doom Dunes به طور کلی چهار وظیفه بر عهده شماست، ساخت پایگاه خود ، جمع آوری منابع، ارتقاء ارتش و ساخت امپراطوری توانا! گیم پلی بازی سرگرم کننده Doom Dunes به صورت PvP می باشد و در ان شما با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت می پردازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید که علاوه بر داشتن یک طراحی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی بتواند در محیطی جالب گیم پلی قابل قبولی را به شما ارائه دهد ما به شما بازی جذاب Doom Dunes را پیشنهاد می دهیم و مطمئنا نظرتان را جلب میکند.
 
Doom Dunes
 
بازی Doom Dunes تا به امروز حدود 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Doom Dunes توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده است.
تغییرات نسخه ی v1.14.0:
* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید + بهینه سازیهای مختلف .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی and.onemt.dk.ar را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل