Last Empire 1.0.407 - بازی استراتژیک مولتی‌پلیر "آخرین‌ اِمپراطوری" اندروید!


بازی اندروید, استراتژیک, 4949 2024-04-08 20:30:26

Last Empire – War Z: Strategy – آخرین امپراطوری – جنگ زد بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی im30.net برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار پیش روی شماست! بالاخره پایان بشریت از راه رسید و سیل زامبی ها روانه شهرها و خیابان ها شدند و جان انسان ها را یکی پس از دیگری میگیرند! شما رهبری گروهی از بازماندگان را بر عهده دارید و باید از خود و همراهان تان در برابر حمله ی زامبی ها محافظت کنید! دشمنان یا دوستان شما می توانند در هر جایی از دنیا باشند ؛ هر دقیقه احتمال حمله دشمنانی قوی و بیرحم و به غارت رفتن منابع تان وجود دارد! شما و دوستان تان باید استقامت کنید، دشمنان را شکست دهید و پول بیشتری به دست آورید تا بتوانید کنترل اوضاع را به بهترین شکل ممکن در دست بگیرید! مرگ و یا زندگی انسان ها هم اکنون به شما بستگی دارد و در دستان شماست! دنیایی که در آن هستید به یک رهبر و نه بیشتر نیاز دارد ؛ آیا آن رهبر شما خواهید بود!؟ ثابت کنید که می توانید آغازگر عصری جدید در تاریخ بشریت باشید! وقتی جنگی در میگیرد نمی توان فقط نشست و نگاه کرد ؛ باید کاری برای نجات بشریت انجام داد! عزم تان را جزم کنید و برای نجات بشریت تلاش کنید!

 

Last Empire - War Z Strategy

 

بازی Last Empire – War Z: Strategy تا به امروز حدود 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید .

نکات تکمیلی :

1 – بازی Last Empire – War Z: Strategy اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی Last Empire – War Z: Strategy هک نمیشود و نسخه مود ندارد
3 – زین پس همیشه اپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود کنید.

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.longtech.lastwars.gp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.