دانلود The Atlas of Lemuria 1.2.8 - بازی پازل "اطلس لوموریا" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1778 2018-04-04 04:30:15

The Atlas of Lemuria v1.2.8 Full – بازی پازل فوق العاده زیبا و خاص اطلس لوموریا اندروید همراه دیتا
قیمت 4.99 دلار – نسخه کامل بازی با تمام فصل ها تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

The Atlas of Lemuria – اطلس لوموریا بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل – فکری از استودیوی بازیسازی AVAN Artworks برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! سبک بازی The Atlas of Lemuria به صورت پازل – پلتفرمر است و در ان کنترل و هدایت کارکتر اصلی در یک صفحه دو بعدی بر عهده شما قرار میگیرد و باید در این بازی فوق العاده زیبا که برای آماده سازی اش حدود 15 ماه تلاش شده است، به ماجراجویی بپردازید و یکی از زیباترین و خاص ترین بازیهای پازل را تجربه کنید! بازی The Atlas of Lemuria شامل 5 فصل با دنیای خاص و دشمنان منحصر به فرد است و در هر کدام از ان ها با طیف گسترده ای از پازل ها روبرو میشوید! موسیقی فوق العاده زیبای بازی The Atlas of Lemuria در کنار طراحی اچ دی بسیار زیبا تجربه ای متفاوت از بازیهای پازل را برایتان به ارمغان می اورند! کنترلرهای جوی استیک موجود در سمت چپ صفحه نمایش به شما امکان هدایت کارکتر را می دهد و به طور کل اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل و فکری اندروید هستید به هیچ وجه The Atlas of Lemuria را از دست ندهید و تجربه اش کنید!

 

The Atlas of Lemuria

 

بازی The Atlas of Lemuria کمتر از 10 فروش داشته و توانسته امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید و برای ساعت ها به گوشی میخکوب شوید!

تغییرات نسخه ی v1.2.8 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.AvanArtworks.NarniaTime را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.