KENDALL & KYLIE 2.8.0 - بازی دخترانه "کندال و کایلی" اندروید + مود


بازی اندروید, کودکانه, 8054 2018-04-04 17:30:24

KENDALL & KYLIE v2.6.0 + Mod – بازی دخترانه جالب مخصوص اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول، الماس و انرژی بی نهایت)
بازی اینترنتی و آنلاین است

KENDALL & KYLIE – کندال و کایلی بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای ماجراجویی مخصوص جنس مونث از استودیوی بازیسازی مطرح Glu برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی KENDALL & KYLIE شما با دو کارکتر دوست داشتنی با نام های کندال و کایلی همراه شوید، دو دختری که قصد تبدیل شدن به ستاره های مشهور را دارند! در بازی KENDALL & KYLIE شما قادرید که با صدها آیتم خاص و منحصر به فرد شخصیت دوست داشتنی خود را ایجاد کرده و به رقابت با کاربران انلاین سراسر جهان بپردازید! طیف گسترده ای از لباس های مد روز در بازی وجود دارند که می توانید آن ها را یکی پس از دیگری خریداری کرده و از ان ها استفاده بکنید! همچنین می توانید از کارکتر ایجاد شده ی خود عکس بگیرید و با دوستان خود از سراسر جهان به اشتراک بگذارید! اگر به دنبال یک بازی دخترانه ی جالب و محبوب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک KENDALL & KYLIE با دارا بودن یک گیم پلی اعتیاداور، طراحی بسیار زیبا، حضور شخصیت های دوست داشتنی و به طور کلی ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

 

KENDALL & KYLIE Android Games

 

بازی KENDALL & KYLIE تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی v2.8.0 :

* رویدادهای هفتگی + بهینه سازیهای مختلف .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.glu.kandk را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.