دانلود BattleHand 1.13.0 - بازی اکشن و نقش آفرینی محبوب اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1534 2019-10-02 02:30:14

BattleHand v1.13.0 + Mod – بازی اکشن و نقش افرینی بتل هند اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
بازی اینترنتی و آنلاین است

BattleHand بازی محبوب، هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن، نقش آفرینی و استراتژیک از استودیوی Kongregate برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش محور هستید، همین الان BattleHand را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید، گروه قهرمانان خود را تشکیل دهید، حملات بزرگی علیه دشمن ترتیب دهید و موجودات شرور ملکه یاقوت های ارغوانی را شکست دهید! ملکه ترسناک یاقوت های ارغوانی از خواب بیدار شده و موجودات شرورش را هم که در زیر سرزمین های آرام Fell Crest خوابیده بودند را نیز از خواب بیدار کرده است! قهرمانان سرزمین Fell Crest که سال هاست فراموش شده بودند و شمشیرها و کمان های خود را کنار گذاشته بودند، حالا آماده اند تا دوباره برای کسب افتخار و برقراری عدالت بجنگند! قهرمانان این سرزمین که یا اِلف یا جادوگر و یا جنگجو هستند ؛ باید سلاح های قدیمی خود را دوباره پیدا کرده و تاکتیک های جنگی و وردهای جادویی خود را دوباره از نو یاد بگیرند! آن ها با اتحاد با یکدیگر می توانند موجودات شرور ملکه یاقوت های ارغوانی را شکست دهند ؛ ماجراهای زیادی انتظار شما را در سرزمین Fell Crest می کشند. آماده ماجراجویی هستید؟! بازی BattleHand دارای یک گیم پلی اعتیاداور و طراحی فوق العاده است که همین موضوع باعث شده بتواند با استقبال خوبی روبرو شود!
 
BattleHand Android Games
 
بازی BattleHand هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 است که ما در اندروید آخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید! در اخر اینکه، همانطور که در بالای پست قید شده بازی BattleHand  اینترنتی و آنلاین است و در اجرای اولیه در صورتی که مشکل اینترنتی نداشته باشید راحت بالا می اید.
تغییرات نسخه ی v1.13.0 :
* ویژگی های جدید + رفع مشکلات + بهینه سازیهای مختلف
 

راهنمای دقیق نصب و اجرای بازی :
به تازگی برخی از بازیها توسط گوگل پلی به صورت اسپلیت (Split) دار عرضه می شوند و یکپارچه نیستند و شما باید خودتان با راهنمای ما عملیات نصب را انجام دهید [در صورت نصب بدون اسپلیت بازی برای شما اجرا نمی شود و متوقف می شود] — این روش هیچ راه دیگری ندارد و حتی اگر فایل ها توسط مارکت ها و سایت های دیگر بدون اسپلیت عرضه شود صد در صد در اجرا به مشکل خواهید خورد – پس یکبار این کار را باید یاد بگیرید!
1 – فایل فشرده دانلودی از اندروید را از حالت فشرده خارج کنید (استخراج کنید)
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (درون پکیج دانلودی برای شما قرار داده ایم)
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه استخراج شده را پیدا کنید
4 – در این مرحله باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید – هر فایلی که درون پوشه استخراج شده می بینید را تیک بزنید و در آخر روی SELECT کلیک کنید تا فرایند نصب آغاز شود.
پس از نصب و اجرای بازی شما روی دستگاه خود نسخه اصلی، رسمی و جهانی بازی بدون کوچکترین دستکاری را خواهید داشت و کارهای “وصل کردن بازی به حساب گوگل” و “آپدیت بازی از طریق گوگل پلی” و … بدون هیچ خطایی انجام می شود. ما نیز از این مسئله ناراحتیم اما راهی ندارد و مجبوریم فایل ها را به این روش عرضه کنیم و ان شا الله که شما دوستان در اجرای بازی به مشکل نمیخورید.
Hight Exp every time you feed a card
Experience needed to level cards is set to 1




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل