دانلود NBA LIVE 6.1.00 - آپدیت بازی بسکتبال ان بی ای موبایل اندروید + آسیا


بازی اندروید, ورزشی, 3836 2022-04-04 02:30:11

NBA LIVE Mobile v6.1.00 – بازی بسکتبال واقعی موبایل مخصوص اندروید
یک عنوان بسکتبال رقابتی فوق العاده مهیج از استودیوی الکترونیک آرتز
جدیدترین آپدیت بازی تقدیم شما

NBA LIVE Mobile Basketball از محبوب ترین و پردانلودترین بازیهای ورزشی بسکتبال از استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است! بر خلاف بازیهای بسکتبال دیگر از جمله NBA 2K 2016 در NBA LIVE Mobile Basketball می بایست با بازیکن های آماتور تیم بسازید و تیم و بازیکن ها را به تدریج و با دریافت امتیاز قوی تر کنید! سه حالت مختلف در این بازی دیده می شود، یکی اینکه تیم خود را در لیگ چهاره تیمی شرکت می دهید و به مسایقات پلی آف می فرستید تا قهرمان شوید، در واقع همان حالت سنتی بازی های NBA ؛ حالت دوم بازی Live Events نام دارد که در آن روزانه چالش هایی برای شما تعریف می شود که مهارت بازیتان را بالا می برد و در سومین حالت بازی، یعنی head-to-head، شما کنترل یک بازیکن را در طول یک کواتر بر عهده می گیرید و به صورت آنلاین با یکی که او هم کنترل یک بازیکن را بر عهده دارد بازی می کنید! به طور کلی نباید انتظار داشته باشید نسخه موبایل این بازی گرافیک و کنترل کنسول های بازی را داشته باشد ؛ گرافیک بازی خوب است، ولی چهره بازیکن ها را از نزدیک نمی بینیم ؛ کنترل بازی هم ساده تر است که به همین دلیل نسخه موبایل نسخه جذاب تری از آب درآمده است! اگر از علاقه مندان به بازیهای بسکتبال اندروید هستید بازی فوق انتخاب مناسبی است!

 

NBA LIVE Mobile Basketball

 

بازی NBA LIVE Mobile Basketball هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را برای شما قرار داده ایم و می توانید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود نمایید. از ویژگیهای بازی می توان به مواردی چون حضور تیم های واقعی و ستاره های بزرگ و همیشه محبوب از دنیای بسکتبال، چالش های روزانه و مهیج، گرافیکی خارق العاده، شبیه سازی بی نقص، امکان جمع آوری تیمی منحصر به فرد، شرکت در تورنومنت های آنلاین، امکان آنلاک کردن قابلیت های ویژه از هر بازیکن، امکان شرکت در خرید و فروش های فصلی، گرافیک سه بعدی و کنترلر های خوب اشاره کرد! برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و دانلود رایگان با ما همراه شوید!

توجه داشته باشید :

1 – برای اجرای بدون مشکل بازی باید Open GL ES دستگاه شما +3.0 باشد
2 – بازی دیتا دارد اما دیتایی از سوی سازنده عرضه نشده و باید از طریق خود بازی دانلود صورت بگیرد [حجم دیتای دانلودی چیزی حدود 300 مگابایت است]
3 – بازی آنلاین است و همیشه به اینترنت نیاز دارد
4 – بازی نسخه مود ندارد و دنبال مودش نباشید !

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل