دانلود White Night 1.1.1 - بازی ماجراجویی و ترسناک "شبِ سفید" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1488 2020-10-15 20:30:33

White Night v1.1.1 Full – بازی ماجراجویی و ترسناک “شبِ سفید” مخصوص اندروید
قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی – عرضه و معرفی نسخه کامل برای اولین بار در ایران
تست شده با اجرای افلاین

White Night بازی جدید، هیجان آور و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی با گیم پلی ترسناک از استودیوی بازیسازی Playdigious برای اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی White Night از آنجایی شروع میشود که پس از تصادف شما به یک عمارت قدیمی پناه می آورید، هنگامی که با دقت به اطراف خود می نگرید متوجه میشوید که اتفاقات عحیب و غریبی در اطراف شما در حال انجام است! هم اکنون باید با تمام شجاعت تان به ماجراجویی بپردازید و بدانید دقیقا چه اتفاقاتی در حال انجام است و پرده از حقایق بردازید! در حین ماجراجویی ده ها معمای مختلف را باید حل کنید و نهایت هیجان را تجربه کنید! بر خلاف بازیهای رنگارنگ، در ساخت بازی White Night از دو رنگ سیاه و سفید بهره برده شده است و نور زرد رنگ شمعی که در دست دارید رنگ سومی است که در طراحی و ساخت دیده میشود! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید که بتواند در محیطی منحصر به فرد نهایت ترس را به شما القا کند، همین الان می توانید نسخه خریداری شده و کامل بازی ماجراجویی – ترسناک White Night را از اندروید دریافت کنید!

 

White Night Android Games

 

بازی White Night هیچ فروشی نداشته و با دانلود، نصب و اجرای ان از اولین کاربران جهانی هستید که تجربه اش می کنید، شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی White Night را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید نسخه کامل اش را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود کنید! در اخر اینکه، بازی White Night توسط ما تست شده و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی v1.1.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.playdigious.whitenight را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!