Regained Castle (Full) 2.0 - بازی ماجراجویی و اشیاء مخفی جالب اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1071 2018-05-21 15:29:07

Regained Castle (Full) v2.0 – بازی ماجراجویی جالب و سرگرم کننده اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای افلاین

Regained Castle (Full) بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی – اشیاء مخفی از استودیوی بازیسازی Sungift Games برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تا به امروز حدود هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان بازی Regained Castle (Full) در اوایل قرن بیستم میلادی اتفاق افتاده است، یک زن جوان با نام Jane که پدر و مادرش را در دوران کودکی در یک تصادف وحشتناک از دست داده است! او یک نامه از قیم خود، Sir Charles Willmore که در یک قصر قدیمی اجدادی زندگی میکند،  دریافت می کند ؛ پاکت نامه را باز می کند و در ان کاغذی سفید که روی ان نوشته شده “تو نفر بعدی هستی!” را مشاهده میکند! Jane سریع و با عجله وسایل اش را جمع می کند تا سر وقت Sir Charles Willmore برود و در مورد این نامه توضیح بخواهد ؛ اما نمی داند که به طور مستقیم به سمت تله ای که برای او آماده شده است می رود! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و هیدن آبجکت باشید بدون شک Regained Castle (Full) با گرافیک خیره کننده اچ دی، داستان زیبا و ساخت خوبش نظرتان را جلب میکند.
 
Regained Castle (Full) Android Games
 
بازی Regained Castle (Full) هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.6 از 5.0 است که ما در اندروید، نسخه خریداری شده و کامل ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید! در اخر اینکه، بازی Regained Castle (Full) توسط ما تست شده و به صورت افلاین اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی v2.0 :
* محتوای اضافی + بهینه سازیهای مختلف .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sungiftgames.regainedcastle.full را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.