دانلود Lost Lands 4 Full 1.0.7 - بازی ماجرایی سرزمین های گمشده 4 اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1064 2018-05-21 15:14:59

Lost Lands 4 (Full) v1.0.7 – بازی ماجراجویی اچ دی سرزمین های گمشده 4 همراه دیتا
قیمت 4.99 دلار – امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل
بازی آفلاین است
Lost Lands 4 : The Wanderer نسخه چهارم از بازی محبوب و فوق العاده زیبای سرزمین های گمشده 4 در سبک ماجراجویی و فکری برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها پیش استودیوی بازیسازی FIVE-BN GAMES آن را با قیمت 4.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر نمود و تصمیم گرفتیم ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماجراجویی و فکری اندروید معرفی کنیم! پس از معرفی نسخه های اول، دوم و سوم بازی این بار نوبت به نسخه چهارم بازی سرزمین های گمشده رسیده است، نسخه چهارم با داستان خیالی اش امده است تا شما را برای ساعت ها به گوشی میخکوب نماید ؛ پس از، از بین رفتن کشتی در طوفان و کشته شدن کاپیتان آن توسط یک اختاپوس بزرگ، شواهدی نشان می دهد که از لاشه کشتی صدایی شنیده می شود و انگار کسی کمک میخواهد! شایعاتی مبنی بر اینکه آن صداها مربوط به شبح است شیوع پیدا می کند اما شما باید حقیقت را کشف کنید! ماجراجویی جدیدتان را برای پی بردن به حقیقت ماجرا آغاز کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای فکری، ماجراجویی و اشیاء پنهان اندروید هستید که علی رغم داشتن طراحی عالی دارای گیم پلی اعتیاداور باشد بدون شک Lost Lands 4 Full برای ساعت ها شما را سرگرم می سازد.
برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Lost Lands 4 Full اندروید :
بازی Lost Lands 4 Full هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است و حدود 500 بار به فروش رفته است که ما در اندروید نسخه پولی و خریداری شده ان را به صورت رایگان به همراه دیتا برای دانلود قرار داده ایم و می توانید ابتدا تصاویری از محیط ان را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به دانلود ان از سرورهای پرسرعت سایت نمایید، در ضمن بازی توسط ما تست شده و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است.
تغییرات نسخه ی v1.0.7 :
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .
 
Lost Lands 4 Full Android Games
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Lost Lands 4 Full :
– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.fivebn.lltw.full را در مسیر Android / obb قرار دهید.
– بازی را در نهایت اجرا کنید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل