My Cafe 2022.8.0.2 - بازی کافی شاپ من - مدیریت رستوران اندروید!


بازی اندروید, ماجراجویی, 5359 2022-07-23 01:30:32

My Cafe — Restaurant Game. Serve & Manage v2022.8.0.2 – بازی محبوب و سرگرم کننده مدریت کافی شاپ اندروید
یک بازی مدیریت رستوران – کافی شاپ محبوب و دوست داشتنی برای اندروید
بازی اینترنتی و آنلاین است و همیشه به اینترنت نیاز دارد

My Cafe — Restaurant Game. Serve & Manage بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای مدیریت کافی شاپ از استودیوی بازی سازی Melsoft Games برای اندروید است که تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم آپدیت ان را همزمان با انتشار حضور شما معرفی کنیم! با نصب My Cafe — Restaurant Game. Serve & Manage برروی دستگاه اندرویدی تان یک بازی استراتژی مدیریتی جالب و اعتیاد آور که در آن باید مدیریت یک کافی شاپ را بر عهده بگیرید، را تجربه خواهید کرد! ماجرا از آن جا شروع شد که شما همراه با دوست تان “Ann” به شهری آرام و ساکت رفتید و یک کافی شاپ کلاسیک در آن باز کردید! حالا وقت آن است که آشپزخانه کافی شاپ را درست کنید، کارگر استخدام کنید، میز و صندلی بخرید و منوی کافی شاپ را طراحی کنید! کافی شاپ تان را با ده ها آیتم تزئینی مختلف تزئین کرده و محیطی جذاب و فوق العاده به آن بدهید! محیط کافی شاپ شما وقتی آرامش بخش است که به کوچکترین جزئیات آن نیز دقت شده باشید! سعی کنید با جذب مشتری های مختلف به کافی شاپ تان رونق تازه ای ببخشید ؛ شما حتی می توانید در حالت داستانی بازی با مشتری های معمولی تان گپ بزنید و حتی مسیر داستان بازی را با همین گپ ها عوض کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریتی اندرویدهستید که علی رغم طراحی عالی دارای گیم پلی اعتیاداوری باشید به هیچ وجه My Cafe — Restaurant Game. Serve & Manage را از دست ندهید!

 

My Cafe

 

بازی My Cafe — Restaurant Game. Serve & Manage را ما امروز در اندروید برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید! از ویژگی های کلی بازی My Cafe — Restaurant Game. Serve & Manage نیز می توان به مواردی چون حالت داستانی با شخصیت های خاص و روابط کاملا معنی دار بین آن ها ؛ امکان گپ و گفت های طولانی با مشتریان خود و پی بردن به رازهای شهر در همین گپ و گفت ها ؛ امکان سرو کردن قهوه و دیگر نوشیدنی های گرم برای مشتریان ؛ امکان پختن انواع و اقسام کیک ها، نان ها و شیرینجات همچون لته، کیک فنجانی موجیتو و … ؛ دارای بیش از 200 آیتم تزئینی برای تزئین محیط کافی شاپ ؛ امکان مدیریت کافی شاپ به شیوه خودتان ؛ امکان استخدام کارکنان کافی شاپ، آموزش آنها و حتی اخراج شان ؛ امکان بازدید از کافی شاپ دوستان و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد! برای دانلود بازی با ما همراه شوید!

توجه :

1 : بازی اینترنتی و آنلاین است
2 : همیشه آخرین نسخه و آپدیت بازی را همزمان با انتشار توسط سازنده می توانید از همین صفحه دانلود بکنید
3 : در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه می گردد … در زمینه مود سوال نفرمایید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.melesta.coffeeshop را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را آنلاین اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل