دانلود Passpartout: The Starving Artist 1.18 - بازی هنرمند گرسنه اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1607 2019-03-22 02:45:15

Passpartout: The Starving Artist v1.18 Full – بازی شبیه ساز زندگی هنرمند فقیر اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 4.99 دلار و امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی – نسخه کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Passpartout: The Starving Artist بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازیهای شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Flamebait Games برای دستگاه ها اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! آیا دوست دارید زندگی یک هنرمند فقیر را تجربه کنید؟! بازی جالب Passpartout: The Starving Artist به شما امکان قرار گرفتن در نقش یک هنرمندِ فقیرِ فرانسوی را می دهد که رویای معروف شدن و بر سر زبان ها افتادن را در سر دارد! به تنهایی شروع به فعالیت کنید و آثار خود را به مردمی که به سمت شما می آیند، بفروشید و در این آشفته بازار هنر برای خود پول به دست آورید و برای معروف شدن تا می توانید تلاش کنید! تنها چیزی که شما را تهدید می کند، اعتیاد به شراب گران قیمتی که دوست دارید و نان باگتی است که برای خوردن می خواهید! آیا هنرهای نقاشی شما در لوور به نمایش در می آیند یا در یخچال خانه والدینتان خواهند بود!؟ هنرنمایی کنید و از آن لذت ببرید! همه چیز به ذوق هنری شما بستگی دارد و اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید که بتواند برای روزها به گوشی میخکوب تان کند به هیچ وجه Passpartout: The Starving Artist را از دست ندهید.
 
Passpartout: The Starving Artist
 
بازی Passpartout: The Starving Artist هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 است و در کمتر از چند ساعت حدود صد بار به فروش رفته است که ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Passpartout: The Starving Artist توسط ما تست شده و به صورت افلاین اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی v1.18:
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.FlamebaitGames.Passpartout را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل