A 60 Seconds Atomic Adventure 1.3.119 - بازی ماجراجویی 60 ثانیه


بازی اندروید, ماجراجویی, 1646 2020-02-13 02:45:06

A 60 Seconds Atomic Adventure v1.3.119 + Mod – بازی ماجراجویی محبوب 60 ثانیه اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

A 60 Seconds Atomic Adventure بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Robot Gentleman برای اندروید است که روزها قبل با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما اندرویدداران معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی که حدود 2 سال پیش برای PC عرضه شده بود، در مورد اتفاقی اخرالزمانی است که باعث شده خوشی از شخصیت اصلی “تد” سلب شود و هم اکنون باید به او کمک کنید تا بتواند روی خوش زندگی را ببیند! تنها 60 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید به هدف تان برسید! آخرالزمان هسته ای در خارج از شهر به وقوع پیوسته است و در حال نابودی جهان است! این اتفاق تنها 60 ثانیه با شما فاصله دارد و باید هرچه سریعا خودتان را جمع و جور کنید! به Ted کمک کنید تا از بهترین مسیر به خانواده خودش برسد و بتواند آن ها را نجات دهد! هر چیزی که فکر کنید مزاحم شما خواهد بود! ماجراجویی شما بسیار جذاب است، با خود فکر کنید برای نجات خانواده از چه چیزهایی می توانید بگذرید و قرار است چه چیزهایی بدست اورید؟! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی باشید بدون شک A 60 Seconds Atomic Adventure نظرتان را جلب میکند.
 
A 60 Seconds Atomic Adventure
 
بازی A 60 Seconds Atomic Adventure تا به این لحظه کمتر از 5 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل ان را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی A 60 Seconds Atomic Adventure توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است .
تغییرات نسخه ی v1.3.119 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + اضافه شدن چالش های جدید.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.robotgentleman.game60seconds را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.