دانلود Gear.Club 1.25.0 - بازی مسابقات ماشین سواری عالی اندروید + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 2002 2020-04-17 02:30:11

Gear.Club v1.25.0 – بازی ماشین سواری و اتومبیلرانی فوق العاده اندروید همراه دیتا + تریلر
بازی آنلاین است و برای اجرا به اینترنت و فیلت-رشکن نیاز دارد
پیشنهاد ویژه

Gear.Club بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای ماشین سواری و اتومبیلرانی از استودیوی گمنام و نا آشنای Eden Games برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و به دلیل تبلیغات کم با استقبال خوبی مواجه نشده و هم اکنون ما در اندروید به درخواست شما کاربران عزیز و همیشگی قصد معرفی ان را داریم و امیدواریم مورد پسندتان واقع شود! مدت زیادی است که سبک Racing روی دستگاه های اندرویدی به یکی از اصلی ترین و هیجان انگیزترین سبک های بازی تبدیل شده است، عناوینی چون آسفالت و یا دیگر آثار برتر، به سبب کیفیت بالا و خوش ساخت بودنشان به نوعی در این عرصه فرمانروایی می کنند، به شکلی که کمتر شرکتی حاضر می شود با آن ها وارد رقابت شود! با این حال برخی استودیوها نیز مانند Eden Games پا را فراتر گذاشته و با عرضه ی عناوین خود، شانسشان را برای رقابت با این استودیوهای قدرتمند امتحان می کنند ؛ Eden Games در تازه ترین تجربه ی بازیسازی خود به سراغ ساخت و عرضه ی عنوانی ریسینگ به نام Gear.Club رفته است ؛ یک بازی ماشین سواری با طراحی فوق العاده و گیم پلی اعتیاداور که انواع ماشین های رویایی را در اختیارتان قرار می دهد تا در شهرهای معروف و دوست داشتنی جهان به ماشین سواری مشغول شوید، در مسابقات اتومبیلرانی شرکت کنید و یکی از بهترین بازیهای ماشینی اندروید را تجربه کنید! بازی درست است که دارای حجمی حدود 2 گیگ است ولی واقعا روی ساختش کار شده و سال ها برای ساخت ان زحمت کشیده اند و مطمئنا ارزش امتحان را دارد!

 

Gear.Club

 

بازی Gear.Club علی رغم استقبال کمش امتیاز خوبی را نیز کسب نکرده است به طوری که هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است به هر حال ما امروز در اندروید این بازی زیبا را حضور شما کاربران عزیز معرفی کرده ایم و با نصب ان و اولین حضورتان در Gear.Club، وجود لیستی بلند بالا از خودروهای روز جهان متعجبتان خواهد کرد، علاوه بر این به سبب شبیه سازی آیرودینامیک و موتور خودروهای موجود، قادر خواهید بود لذت یک رانندگی واقعی را تجربه کنید! همچنین می توانید با کسب امتیاز، خودروهای خود را ارتقاء دهید و با قدرت بیشتری به مقابله با رقیبانتان بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری اندروید هستید ما به شما Gear.Club را پیشنهاد می دهیم و از ویژگی هایش می توان به مواردی چون بازی در انواع مکان های واقعی و عجیب و غریب، مسابقه با دوستان خود از طریق رویدادها و مسابقات قهرمانی، ارتقاء و سفارشی کردن اتومبیل های رویایی، گرافیک اچ دی با طراحی منحصر به فرد، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی اش اشاره کرد! برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود رایگان با ما همراه شوید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Gear.Club Android Games :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– سپس فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.edengames.GTSpirit را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل