دانلود Ridge Racer Draw And Drift 1.2.4 - بازی مسابقات اتومبیلرانی اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 1064 2018-03-31 11:18:36

Ridge Racer Draw And Drift v1.2.4 + Mod – بازی مسابقات ماشین سواری اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Ridge Racer Draw And Drift بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماشین سواری از استودیوی اروپایی BANDAI NAMCO Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و مثل همیشه تصمیم گرقته ایم در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماشین سواری، ردیفت، اتومبیلرانی و چالش برانگیز معرفی نماییم! در این بازی طیف گسترده ای از ماشین های رویایی در اختیار شما قرار داده می شود و می توانید از میان ان ها یکی را به دلخواه انتخاب نموده و پا در مسابقات مختلف بگذارید و برای اول شدن تا میتوانید پدال گاز را فشار دهید! با پیروزی در مسابقات به افزایش پول و امتیاز بپردازید و با پول خود اقدام به ارتقا قدرت و سرعت ماشین ها نمایید و با قدرت بیشتری در مسابقات پیروز شوید! بر خلاف بازی های معروفی چون آسفالت 8 و ریل رسینگ 3 در بازی Ridge Racer Draw And Drift کنترل بازی با سوایپ صورت می پذیرد یعنی برای عبور از پیچ ها باید با کشیدن انگشت خود برروی صفحه نمایش ان ها را پشت سر بگذارید تا در نهایت به خط پایان برسید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری اندروید هستید که علی رغم طراحی خوب، گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز، کنترلرهای لمسی خوب دارای گیم پلی اعتیاداوری باشد Ridge Racer Draw And Drift را از دست ندهید!

 

Ridge Racer Draw And Drift Android Games

 

بازی Ridge Racer Draw And Drift هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در اندروید ان را به همراه مود و دیتا حضور شما کاربران همیشگی معرفی می کنیم! از ویژگیهای بازی Ridge Racer Draw And Drift نیز می توان به مواردی چون 16 اتومبیل مختلف برای باز کردن، 6 مکان مختلف برای ماشین سواری، مسابقات چند نفره در مقابل کاربران واقعی سراسر جهان، جمع آوری کارت ها و سکه ها با پیروزی در مسابقات، امکان ارتقای ماشین های خود، گرافیک اچ دی و صداگذاری هیجان انگیزش اشاره کرد! شما می توانید ابتدا تصاویری از بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی نمایید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

تغییرات نسخه ی v1.2.4 :

* ترجمه های جدید French و Spanish + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Ridge Racer Draw And Drift Android Games :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی eu.bandainamcoent.ridgeracerdrawanddrift را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل