NASCAR Heat Mobile 4.2.8 - بازی ماشین سواری اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 4401 2022-05-18 19:45:11

NASCAR Heat Mobile v4.2.8 + Mod – بازی ماشین سواری نسکار برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
بازی آفلاین اجرا میشود

NASCAR Heat Mobile بازی جدید و هیجان آور در سبک بازیهای ماشین سواری و اتومبیلرانی از استودیوی بازی سازی 704Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و با استقبال خوبی روبرو شده است و برای اولین بار در ایران قصد معرفی آن را داریم! NASCAR Heat Mobile که تنها بازی لایسنس شده از بازیهای نسکار برای دستگاه های اندروید است، شما را به مسابقانی نفس گیر و هیجان اور دعوت می کند! همانطور که خود نیز می دانید، نسکار به انجمن کشوری مسابقات خودروهای کارکرده گفته می شود که در بازی پیش رو نیز شما بر انواع ماشین های لوکس دست دوم دنیا سوار خواهید شد و در پیست های مختلف به رانندگی مشغول می شوید! 23 مکان مختلف برای رانندگی وجود دارد که شما قادرید از میان ماشین های مختلف یکی را انتخاب کنید، کنترل دلخواه خود را از میان گزینه های مختلف برگزینید، حساسیت فرمان را تنظیم کنید و با انتخاب زاویه دلخواه دوربین وارد مسابقاتی هیجان انگیز شوید! امکان سفارشی سازی و ارتقای ماشین ها نیز در بازی فراهم شده است به طوری که با پیروزی در مسابقات و افزایش امتیاز قادرید ماشین خود را شخصی سازی کنید و با افزایش قدرت در مسابقات با تفاضل زیاد پیروز شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری اندروید هستید بدون شک NASCAR Heat Mobile نظرتان را جلب خواهد نمود.

 

NASCAR Heat Mobile

 

بازی NASCAR Heat Mobile در مدت زمان کم بیشاز 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوئگل پلی دریافت شده و به دلیل عدم بهینه سازی درست متاسفانه نتوانسته امتیاز خوبی را کسب کند به طوری که بازی هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است! بهتر است بدانید که NASCAR Heat Mobile بدترین شروع شاید برای بهترین نسخه از مجموعه معروف NASCAR باشید؛ نمی دانیم این کرش های پیاپی و لگ های گوناگون چیست که به جان بازی پیش رو افتاده است. متاسفانه ادامه چندتا از عناوین محبوب که طی چند ماه گذشته عرضه شده اند، با وجود پیشرفت های خود و البته ساعت ها گیم پلی جذاب به این سندرم گرفتار شده اند و NASCAR Heat Mobile هم یکی از آن ها است! اما آیا این مسئله موجب خواهد شد تا آخرین 704 Games Company را انجام ندهیم؟ معلوم است که نه! واقعا می خواهید تنها بازی لایسنس شده از مسابقات NASCAR روی اسمارت فون ها را از دست بدهید!؟ عنوانی که همانند همیشه رقابت بین ماشین های دست دوم را روایت می کند و بازیکن ها با انتخاب اتومبیل هایشان توانایی های رانندگی خود را به چالش می کشند! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان نسخه معمولی و یا مود بازی از سرورهای پرسرعت اندروید نمایید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.dmi.nascarheat را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل