دانلود Trials Frontier 7.9.4 - بازی موتور تریل یوبی سافت اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 4105 2022-03-31 02:30:12

Trials Frontier v7.9.4 + Mod – بازی موتور سواری اچ دی اندروید همراه دیتا + تریلر ، محصولی از کمپانی یوبی سافت!
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Trials Frontier یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی از کمپانی معروف Ubisoft Entertainment مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز حدود 50.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده و مثل همیشه جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار به همراه مود پیش روی شماست! در این بازی شما می توانید از میان شخصیت های مختلف و موتور سیکلت های متعدد به دلخواه انتخاب کرده و وارد مکان هایی واقعا چالش برانگیز شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! پخش موسیقی های هیجان انگیز، امکان رقابت در برابر دوستان و کاربران جهانی، مسابقه موتور سیکلت ها  از طریق جهانی پر از ماجراجویی و شخصیت های دیوانه همگی دست به دست هم داده اند و بازی Trials Frontier را ساخته اند و آن را به همه ی شما پیشنهاد می دهیم! نکته جالب اینجاست که بازی پیش رو تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین های دسته بندی Racing به شمار می رود و ان را به همه دوستداران بازیهای موتورسواری معرفی می کنیم و ارزش دانلود را دارد! اگر از علاقه مندان به بازیهای موتور سواری هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .

برخی از ویژگی های بازی موتور سواری Trials Frontier اندروید :

  • دارا بودن گیم پلی منحصر به فرد و بی نظیر مبتنی بر فیزیک
  • بودن انواع ماموریت های مختلف و بسیار هیجان انگیز برای پیش بردن
  • بودن انواع دستاوردهای مختلف برای جمع اوری و ارتقای موتور خود
  • بودن انواع موتورسیکلت های مختلف و شخصیت های متعدد برای انتخاب
  • امکان بازی و رقابت با دوستان با امکان دعوت از دوستان فیسبوکی
  • گرافیک خیره کننده ی اچ دی به همراه صداگذاری بسیار هیجان انگیز

بازی Trials Frontier دارای امتیاز 4.4 از 5.0 می باشد که ما امروز در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ی آن را به همراه مود و دیتا برای اولین بار به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم ؛ شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت سایت دانلود نمایید.

 

Trials Frontier Android

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Trials Frontier :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.ubisoft.redlynx.trialsfrontier.ggp را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل