دانلود Pocket Rush 1.8.0 - بازی جالب مسابقه اتومبیل رانی اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 1128 2018-08-22 20:41:35

Pocket Rush v1.8.0 + Mod – بازی ماشین سواری و رسینگ محبوب اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Pocket Rush – یورش ماشین ها بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماشین سواری و رسینگ از استودیوی redBit games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز صد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Pocket Rush برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید مسابقه اتومبیل رانی را با گرافیک چند وجهی بسیار زیبا و در 10 مسیر کوهستانی تجربه کنید! طوری مسابقه دهید که تا به حال نداده اید ؛ از قاره ای به قاره دیگر بروید و ثابت کنید در هر مسیری که مسابقه دهید، می توانید بهترین باشید! با تمام سرعت در مسیرهای مستقیم حرکت کنید و قبل از آن که به پیچ ها برسید، سرعت تان را کاهش دهید ؛ طوری رانندگی کنید که هیچ کس به گردتان هم نرسد! با دوستان تان یا کاربران دیگری از سراسر جهان به صورت آنلاین و در مسیرها و تورنومنت های مختلف مسابقه دهید و با شکست آن ها خود را به صدر جدول بالاترین امتیازات بازی برسانید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید Pocket Rush را از دست ندهید.
 
Pocket Rush Android Games
 
بازی Pocket Rush هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.2 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید! از ویژگی های بازی Pocket Rush نیز می توان به مواردی چون دارا بودن یک کنترلر ساده و عالی ؛ ماشین سواری در انواع مسیرها و مکان های مختلف از سراسر جهان ؛ طیف گسترده ای از ماشین های مختلف برای خریداری و باز کردن ؛ رعایت کامل قوانین فیزیک ؛ طراحی خوب نسبت به حجم و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد! برای دانلود رایگان با ما همراه شوید.
تغییرات نسخه ی v1.8.0 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه it.redbitgames.pocketrush را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.