دانلود Asphalt 8: Airborne 5.4.0o - آپدیت بازی آسفالت 8 اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 4739 2020-10-30 20:45:05

آپدیت جدید : بروزرسانی اختصاصی نسخه مــود بازی آسفالت 8 به جدیدترین ورژن!:)

Asphalt 8: Airborne v5.4.0o + Mod – جدیدترین ورژن بازی آسفالت 8 آندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
پیشنهاد ویژه

Asphalt 8: Airborne : آسفالت 8: هوابرد بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماشین سواری و اتومبیلرانی برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان توسط کمپانی مطرح گیملافت در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین و نام آشنا ترین بازیهای ماشین سواری به شمار می رود! بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرده تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

 

Asphalt 8 Airborne

 

در بازی آسفالت هشت همانند نسخه های پیشین با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و میتوانید با لغزش خودرو و رانندگی خطرناک مقدار بیشتری نیترو را به ماشین خود اضافه کنید. شما دارای 3 مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید، اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک میگردد! گرافیک بازی Asphalt 8: Airborne بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند!

برخی از ویژگی های بازی Asphalt 8: Airborne اندروید :

  • مسابقه هایی با هیجان بسیار بالا با پرش از ارتفاع
  • 47 خودروی فوق العاده زیبا با عملکرد بالا و جدید
  • اتومبیل رانی در خیابان های مختلف ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، صحرای نوادا و …
  • وجود 8 فصل و 180 مرحله در حالت حرفه ای
  • صحنه ها و افکت های فوق العاده در هنگام تصادفات
  • امکان انتخاب اتومبیل های شرکت های معروف Fiat ، Ford ، Audi و BMW
  • پخش موسیقی های مهیج در حین بازی برای افزایش هیجان
  • ریزش برف و باران و گرد و غبار در حین بازی برای افزایش هیجان
  • خیس بودن خیابان های شهر توکیو برای جلوه های بسیار زیبا
  • امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران جهان و یا وای فای
  • شرکت در مسابقات مهیج ماشین و موتورسواری !
  • شبیه سازی دقیق و حرفه ای خیابان های شهر توکیو
  • گرافیک خارق العاده با جلوه های بصری خیره کننده

اگر طرفداران بازی‌های کمپانی بازی سازی گیم لافت و یا سری بازی های اسفالت و در کل بازی های سبک ریسینگ هستید، پیشنهاد می دهیم بازی شگفت انگیز آسفالت 8 (Asphalt 8: Airborne) را از دست ندهید و لحظه ای برای دانلود آن درنگ نکنید!

توجه :

1 – برای نصب نسخه معمولی بازی باید هر بازی مود و پولی از کمپانی گیملافت دارید، حذف کنید ؛ برای نصب نسخه مود باید هر بازی معمولی از گیملافت نصب دارید حذف بکنید!
2 – امکان مسدود شدن حساب بازی در نسخه مود وجود دارد [در صورت مسدود شدن حساب بازی با حذف و نصب مجدد بازی امکان تجربه بازی وجود دارد]

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل