دانلود Darkness and Flame 2 full 1.1.1 - بازی فکری اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1240 2019-07-05 01:45:37

Darkness and Flame 2 (full) v1.1.1 – بازی ماجراجویی و فکری شعله و آتش 2 اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما عزیزان اندرویدی
تست شده با احرای آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
Darkness and Flame 2 full نسخه دوم از بازی محبوب، جذاب و بسیار زیبای شعله و آتش از استودیوی مطرح FIVE-BN GAMES برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان نسخه دوم بازی Darkness and Flame به صورت مقابل توسط سازنده توضیح داده شده است: “همیشه یک سرنخ که در خاطرات شما پنهان شده است وجود دارد! آیا دختر جوان این بازی آلیس می تواند راهی پیدا کند که نه تنها به عموی خود کمک کند بلکه آنچه که برای او اتفاق افتاده را کشف کند و قدرت آتش افروزی خود را کنترل کند؟! از این بازی ماجراجویی که دارای اشیا گمشده و پازل ها و بازی های کوچک است لذت ببرید! داستان نوآورانه این بازی از ابتدا شما را مجذوب خود می کند و شما را در یک دنیای فانتزی غرق می سازد! یک دختر جوان ،آلیس، با یک قدرت بزرگ، قدرت شعله افروزی، مواجه شده است! روزی او یک تخم در یک صندوق عجیب پیدا می کند، با لمس آن تخم یک پرنده آتشین از تخم خارج می شود و زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد! از زمانی که پرنده از دستان آلیس پرواز می کند تاریکی همه جا را فرا می گیرد. این پرنده چه قدرتی به آلیس داه است و آیا می شود آن را مهار کرد؟! از آن لحظه، آلیس بخشی از نبرد ابدی بین تاریکی و شعله است! تاریکی در حال نزدیک شدن است و آلیس به همراه عمو کالین خود یک سفر ماجراجویانه و پر مخاطره را آغاز می کنند! علاوه بر این کالین بارها و بارها در کابوس های خود به دام افتاده است. یک زن به او کمک می کند، آن زن کیست؟ کالین تقریبا هیچ خاطره ای از دوران کودکی و نوجوانی اش را به یاد نمی آورد! این مرد پس از به یاد آوردن خاطرات خود پاسخ های سوالات را پیدا می کند! آن خانم آشنا که به او کمک می کند کیست؟! چگونه می تواند قدرت شعله افروزی خواهر زاده کالین را کنترل کند!؟ دو نفر به صحرا رفته اند تا یک قدرت شفا بخش برای بازیابی حافظه از دست رفته کالین پیدا کنند، اما تاریکی آن ها را شکار کرده است! آن ها باید ده ها پازل مختلف را حل کنند، با ارتش تاریکی مبارزه کنند، آیا راهی برای شکست دادن نیروهای تاریکی وجود دارد!؟” بازی Darkness and Flame 2 همانند نسخه دومش با استقبالی عالی روبرو شده است و تا به این لحظه که در حال خواندن این پست هستید صدها بار دریافت شده و امتیاز 4.9 از 5.0 را کسب کرده است که ما در اندروید نسخه کامل و خریداری شده اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و به شما دوستداران بازیهای ماجراجویانه پیشنهاد می شود!
 
Darkness and Flame 2 full
 
بازی Darkness and Flame 2 full را ما امروز در اندروید به همراه دیتا کامل برای دانلود عرضه کرده ایم که برروی همه دستگاه های اندرویدی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا میشود! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی Darkness and Flame 2 full را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید و برای ساعت ها مشغول شوید!
توجه : نسخه اول بازی تحت عنوان Darkness and Flame Born Of Fire یا همان زاده آتش و نسخه دوم تحت عنوان Darkness and Flame Missing Memories یا همان خاطرات از دست رفته منتشر شده است که هر دو هم اکنون در سایت موجود است .
تغییرات نسخه ی V1.1.1 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Darkness and Flame 2 Full :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fivebn.daf2.full را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.