Nostradamus - The Four Horsemen Of The Apocalypse 1.0


بازی اندروید, پازل و فکری, 1437 2018-04-05 20:00:09

Nostradamus – The Four Horsemen Of The Apocalypse v1.0 – بازی ماجراجویی فوق العاده اندروید همراه دیتا
قیمت 2.99 دلار – نسخه کامل و خریداری شده بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Nostradamus – The Four Horsemen Of The Apocalypse بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی و اشیاء پنهان از استودیوی بازیسازی مطرح Anuman برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم! داستان بازی Nostradamus – The Four Horsemen Of The Apocalypse را اینگونه از زبان خود سازنده ترجمه می کنیم: “Michel de Nostradamus پیشگوی معروف اروپا، نامه های عجیب و غریبی از دوست قدیمی خود Gregory دریافت می کند که از او کمک میخواهد تا بتواند طلسم ارواح شیطانی را از بین ببرد! Nostradamus با دریافت این نامه ها آینده نگران کننده ای را پیش بینی می کند و حالا برای نبرد با شیاطین باید از جان گذشتگی کند و شما باید او را در این راه یاری دهید! با او همراه شوید و برای نجات دوستش تلاش کنید و یکی از خاص ترین بازیهای فکری اندروید را تجربه کنید!” در بازی Nostradamus – The Four Horsemen Of The Apocalypse همانند دیگر بازیهای ماجراجویی و اشیاء مخفی با ده ها پازل، معما و بازیهای کوچک روبرو میشوید که باید ان ها را برای پیشبرد داستان حل کنید و با پیدا کردن هزاران شیء مخفی برای روزها به گوشی میخکوب شوید!

 

Nostradamus - The Four Horsemen Of The Apocalypse

 

بازی Nostradamus – The Four Horsemen Of The Apocalypse هیچ فروشی نداشته و با تجربه ان برروی دستگاه اندرویدی تان، از اولین کاربران جهانی هستید که تجربه اش می کنید! از ویژگی های بازی Nostradamus – The Four Horsemen Of The Apocalypse می توان به مواردی چون سفر به فرانسه، در دسترس بودن سه حالت مختلف دشواری، پیدا کردن صدها شیء مخفی، ملاقات با شخصیت های مختلف و به طور کلی ساخت فوق العاده اش اشاره کرد. بازی Nostradamus – The Four Horsemen Of The Apocalypse توسط ما تست شده و به صورت کاملا افلاین و بدون مشکل اجرا شده است .

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه برای اولین بار در ایران .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.microids.Nostradamusfourhorsemen را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .