دانلود Kenshō 1.6 - بازی پازل جالب و منحصر به فرد "کنشو" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1634 2019-04-14 02:30:14

Kenshō v1.6 (Full) – بازی پازل جالب و سرگرم کننده کنشو مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی – نسخه کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای افلاین

Kenshō – کنشو بازی جدید، جالب و منحصر به فرد در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی بازیسازی FIFTYTWO برای اندروید است که با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل هستید، Kenshō را نصب کنید و سفر خود را از طریق دنیای سورئالی آغاز کنید، دنیای که در آن طبیعت، زمان و فضا به هم متصل شده اند! چیزهای اسرارآمیز در یک اتاق مخروبه اتفاق می افتد. درب داخل آن اتاق منجر به دنیاهای مختلف و مناظر زیبا می شود! مسابقه بلوک ها و غلبه بر چالش ها در این پازل اعتیاد آور با جلوه های بصری غنی است که یک روایت را از طریق مکان های نفس گیر، از جمله جنگل های سرسبز و دریاهای طوفانی پخش می کند! 11 موزیک فوق العاده در این ماجراجویی همراه با ویولن، پیانو، هارمونی، آکوراژی و غیره همراه شما هستند تا یکی از زیباترین بازیهای پازل را تجربه کنید! اگر احساس می کنید دوست دارید یک بازی اعتیاداور با بلوک های رنگی در محیطی کم نظیر و خیره کننده را تجربه کنید به هیچ وجه Kenshō را از دست ندهید.
 
Kenshō Android Games
 
بازی Kenshō هم اکنون در پلی استور هیچ فروشی نداشته و با دانلود و نصب ان از اندروید، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! گرافیک خیره کننده اچ دی، موزیک فوق العاده زیبا و دوست داشتنی، گیم پلی اعتیاداور و به طور کلی ساخت فوق العاده ی Kenshō تجربه ای متفاوت از بازیهای پازل را برایتان به ارمغان می اورد! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، Kenshō نیز توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است .
تغییرات نسخه ی V1.6 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.fiftytwo.kensho_android را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.