دانلود Hustle Castle 1.38.1 - بازی نقش آفرینی امپراطوری رویایی اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 23160 2021-04-30 06:30:26

Hustle Castle: Medieval games in the kingdom v1.38.1 – بازی نقش محور قلعه رویایی – هاستل کستل اندروید
یک بازی استراتژیک و نقش محور خاص و فوق العاده زیبا برای اندروید
بازی اینترنتی و آنلاین است
پیشنهاد ویژه

Hustle Castle: Medieval games in the kingdom به فارسی “قلعه مهمانسرا: امپراطوری رویایی” بازی جدید، محبوب و جالب از استودیوی My.com B.V برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و جدیدترین نسخه اش را در اختیارتان قرار دهیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش محور هستید، همین الان Hustle Castle: Medieval games in the kingdom را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید، فرمانده یک قلعه قرون وسطایی شوید، افراد جدیدی را به خدمت بگیرید و وظایف مختلفی به آن ها محول کنید و از سرزمین تان دفاع کنید! رقبای تان را شکست دهید و ضمن ساختن و ارتقای قلعه تان قوانین فیزیک را هم زیر پا بگذارید! جنگجویان تان را تعلیمات نظامی بدهید و ببینید چطور ارتش گراو غوله را شکست می دهند! به طور کلی در بازی Hustle Castle: Medieval games in the kingdom مدیریت قلعه بر عهده شماست و کارهای مختلفی نظیر ازدواج افراد، تولید مثل، ساخت برج ها و … همه و همه بر عهده شماست! اگر از طرفداران بازیهای RPG هستید به هیچ وجه Hustle Castle: Medieval games in the kingdom را از دست ندهید!

 

Hustle Castle Fantasy Kingdom - هاستل کستل

 

بازی Hustle Castle: Medieval games in the kingdom هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما در اندروید اولین نسخه ان را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید! در اخر اینکه، بازی Hustle Castle: Fantasy Kingdom توسط ما تست شده و به صورت آنلاین اجرا شده است. برای دانلود بازی هاستل کستل اندروید به صورت رایگان با ما همراه باشید.

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمی شود؛ در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه می شود [در زمینه مود سوال نفرمایید].

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل