دانلود Ticket to Earth b193 - بازی نقش افرینی "بلیط به زمین" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 1561 2020-06-01 02:45:26

Ticket to Earth v1.5.11 + Mod – بازی نقش آفرینی جالب بلیط به زمین اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی (کامل) + نسخه مود (کامل + پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Ticket to Earth بازی جدید، محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای نقش آفرینی – استراتژیک از استودیوی بازیسازی Robot Circus برای اندروید است که پس از عرضه برای ای او اس، ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Ticket to Earth در سیاره ای دوردست اتفاق می افتد، سیاره ای که مهاجران در آن در حال نابودی اند و شما به عنوان یکی از این مهاجران به ایفای نقش می پردازید! در طول بازی باید با گرفتن تصمیمات درست و همکاری با دیگران سعی کنید جلوی توطعه های مرگبار را بگیرید، مهاجران را نجات بدهید و دوباره قدرت را به آنها باز گردانید! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش محور هستید، Ticket to Earth را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید، با گام هایی سریع و تاکتیک های RPG در میدان نبرد پر جنب و جوش به مبارزه بپردازید! در داستان علمی تخیلی و با موضوع های خیانت و شورش به مبارزات بپیوندید تا بلیط بازگشت به کره زمین و خانه تان را به دست آورید! به طور کلی سبک بازی به صورت تاکتیکی و نقش محور است و مطمئنا نظر شما دوستدار بازیهای این سبک را به خودش جلب میکند!

 

Ticket to Earth Android Games

 

بازی Ticket to Earth تا به این لحظه +1000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و توانسته امتیاز خوب 4.8 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

توجه : پیش نیاز بازی اندروید 6 بوده، تغییراتی روی فایل های نصبی صورت گرفته تا بازی روی اندروید +4.0 به بالا بدون مشکل نصب و اجرا شود .

تغییرات نسخه ی v1.5.11 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + ویژگی جدید auto cloud-save

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.robot_circus.TTE را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل