دانلود Imperia Online 8.0.35 - بازی استراتژی امپراطوری قرون وسطایی!


بازی اندروید, استراتژیک, 2628 2022-05-19 01:30:09

Imperia Online – Strategy MMO – امپراطوری آنلاین بازی محبوب، جالب و بسیار زیبا با طراحی و ساخت فوق العاده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی Imperia Online LTD برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! به قرون وسطایی خوش آمدید ؛ شما قادرید به عنوان یک بازیکن کنترل و فرماندهی دهکده ای را بر عهده بگیرید و آن را تا سر حد یک امپراطوری گسترش دهید ؛ نیروهای سلطنتی را به خدمت بگیرید و با رهبری آن ها در جنگ هر آن کس که سد راهتان می شود را از بین ببرید و به هدف تان نزدیک شوید! سلسله مراتب خود را تشکیل بدهید و از بهترین فرماندهان برای حکومت بر شهرها، فرماندهی نیروهای نظامی در جنگ و بستن عهدنامه های دیپلماتیک با دیگر سلاطین استفاده کنید! همانند دیگر بازیهای استراتژیک معروف،می توانید با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان نیز متحد شوید، با یکدیگر همکاری کنید و معنای همکاری تیمی را به خوبی درک کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک، امپراطوری و حکومتی هستید به هیچ وجه Imperia Online – Strategy MMO را از دست ندهید.

 

Imperia Online - Strategy MMO

 

بازی Imperia Online – Strategy MMO هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه ؛ بازی Imperia Online – Strategy MMO توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است .

نکات تکمیلی :

1 – بازی Imperia Online – Strategy MMO اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی Imperia Online – Strategy MMO هک نمیشود و نسخه مود ندارد
3 – زین پس همیشه اپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود کنید.

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی org.imperiaonline.android.v6 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل