King of Thieves 2.60.1 - آپدیت بازی استراتژیکی اعتیادآور «شاه دزد» اندروید!


بازی اندروید, استراتژیک, 3089 2023-07-09 20:30:17

King of Thieves: Rob in PvP v2.60.1 – بازی اکشن-ماجراجوییااستراتژیک اعتیادآور شاه دز
امتیاز 4.1 از 5.0 و بیش از 50 میلیون دریافت از Market Android
تست شده با اجرای آنلاین

King of Thieves – شاه دزد بازی زیبا، محبوب و اعتیاداور در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازیسازی ZeptoLab برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه و این ساعت بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی از 263 کشور دنیا تنها از Google Play دانلود شده است و از برترین بازی های دسته بندی Strategy به شمار می رود. این بازی با عنوان “طلاهای دیگران را بدزد و نگذار که طلاهایت را بدزدند!” عرضه شده است و در در آن شما کنترل یک مکعب سیاه دو چشم که مثلا قرار است دزد باشد را بر عهده می گیرید و به گنجینه های طلا نفوذ خواهید کرد!  در مسیر رسیدن شما به صندوق چه های طلا موانع زیادی همانند تیغ های برنده، تیربار و محافظ های غول پیکر وجود دارند تا دزدی آن چنان هم مثل آب خوردن نباشد، اگر موفق به دزدیدن طلاها شدید، وقت آن می رسد که به خزانه ی شخصی تان برگردید و این اموال دزدی را به صندوقچه تان اضافه کنید.  همانطور که گفته شد بازی دزدی دزدان از یکدیگر است؛ حالا که اقدام به دزدی کرده اید می بایست انتظار سرقت خزانه خود را هم داشته باشید چرا که تمام کاربران آنلاین بازی دزدند! برای اینکه خطر سرقت از صندوقچه تان را به حداقل برسانید، شما هم می توانید با پیشرفت در بازی جوانب امنیتی را در نظر بگیرید و برای خزانه خود موانعی را طراحی کنید، اگر به بازی های استراتژیک اندروید علاقه دارید به هیچ وجه بازی King of Thieves را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک King of Thieves اندروید :

  • دزدی از دزدان برای تبدیل شدن به ثروتمندترین دزد جهان
  • تست چابکی و زرنگی خود با 80 مرحله در حالت تک نفره
  • امکان سفارشی سازی شخصیت بازی با تعویض لباس و غیره
  • طراحی موردنظر سیاه چال خود برای افزایش امنیت و جلوگیری از دزدی
  • رقابت با بازیکنان دیگر در سراسر جهان با ادعای تاج و تخت

بازی King of Thieves هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است و بیش از پنجاه میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی استراتژی به شمار می رود که  که ما در اندروید جدیدترین و آخرین ورژن ان را به درخواست کاربران معرفی نموده ایم و می توانید ابتدا تصاویری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دریافت آن از سرورهای پرسرت سایت نمایید.

توجه : اندروید بروزرسانی بازی را مثل همیشه همزمان با انتشار عرضه می کند ؛ برای دانلود آپدیت بازی همیشه به همین صفحه مراجعه کنید.

 

دانلود King of Thieves ZeptoLab - بازی شاه دزد اندروید !

 

 

توجه داشته باشید که :

  • بازی King of Thieves ZeptoLab آنلاین و اینترنتی است
  • بازی King of Thieves ZeptoLab هک نمیشود و نسخه مود ندارد
  • بازی King of Thieves: Rob in PvP موجود در این پست با بازی همنام از استودیوی PinioSoft تفاوت دارد ؛ بازی همنام شاه دزد از PinioSoft قبل تر ها معرفی شد و آن هم بازی جالبی بود برای دانلود می توانید از لینک روبرو بهره بگیرید: “دانلود King of Thieves – بازی اعتیادآور پادشاه دزدان اندروید + دیتا
  • جدیدترین نسخه ی این بازی را همیشه می توانید از این صفحه از اندروید دریافت کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل