دانلود Abi: A Robot's Tale 5.0.3 - بازی ماجراجویی داستان روبات ها + دیتا


بازی اندروید, استراتژیک, 1463 2022-08-01 19:45:07

Abi: A Robot’s Tale v5.0.3 – بازی جالب ماجراجویی روبات های فراری مخصوص اندروید
قیمت 2.99 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 در گوگل پلی – نسخه کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Abi: A Robot’s Tale بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک، ماجراجویی و فکری از استودیوی بازیسازی Lilithgames خالق بازی معروف Art of Conquest (AoC) برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Abi: A Robot’s Tale به صورت مقابل توسط خود سازنده توضیح داده شده است: “با توجه به پیشرفت تکنولوژیکی، زندگی ما به طور فزاینده ای روی ماشین ها تکیه می کند ؛ اما آیا این خوب است؟! فناوری می تواند ما را گمراه کند، اما همچنین می تواند رستگاری ما باشد! یک روز در اینده ای دور، روبات Abi روبات دیگری با نام DD را پیدا می کند و با هم از انباری که در ان زندانی شده بودند فرار می کنند! هنگامی که آنها بیرون می روند، کشف می کنند که انسان ها به طور اسرار آمیزی از زمین ناپدید شده اند. انسان ها کجا رفتند و چه چیزی می تواند ناپدید شدنشان را توضیح دهد؟ این برای شما، Abi و DD نامعلوم است و کنجکاوید بدانید چه اتفاقی افتاده است!” در بازی Abi: A Robot’s Tale با دو کارکتر دوست داشتنی Abi و DD همراه شوید و ماجراجویی جدیدتان را اغاز کنید! امکان سوئیچ آسان بین روبات ها برای شما فراهم است و می توانید از هر کدام از ان ها در یک قسمت خاص استفاده کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید به هیچ وجه Abi: A Robot’s Tale را از دست ندهید.

 

Abi: A Robot's Tale

 

بازی Abi: A Robot’s Tale کمتر از 10 فروش داشته و توانسته امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Abi: A Robot’s Tale توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده است .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.Lilith.Abi را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.