Champions and Challengers - Adventure Time 2.1 Android


بازی اندروید, اکشن, 1609 2019-07-14 01:45:19

Champions and Challengers – Adventure Time v2.1 – بازی اکشن زمان ماجراجویی اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی سرگرم کننده با ساخت فوق العاده تقدیم شما عزیزان
امکان بازی به دو صورت انلاین و آفلاین
Champions and Challengers – Adventure Time بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی YesGnome, LLC برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! تم و ساخت بازی Champions and Challengers – Adventure Time همانند بازیهای کمپانی معروف Cartoon Network است که در آن شما با کارکترهای Adventure Time Multiverse نظیر Finn, Jake, Princess Bubblegum, BMO, Ice King و … همراه می شوید و به نبرد با خائنان می روید! شما قهرمان اصلی بازی اید و باید به طرف دشمنان حمله ور شوید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها سرگرم شوید! بازی حالت های مختلفی را شامل می شود که از مهم ترین ان ها می توان به حالت چند نفره آنلاین اشاره کرد که در این حالت امکان ایجاد گروه نیز وجود دارد و قادرید به صورت واقعی با دیگر کاربران سراسر جهان به رقابت بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید بدون شک Champions and Challengers – Adventure Time با گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان اور و ساخت عالی نظرتان را جلب می کند.
 
Champions and Challengers - Adventure Time
 
بازی Champions and Challengers – Adventure Time هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.6 از 5.0 است و بیش از 5 میلیون دانلود داشته است و می توانید آخرین و جدیدترین نسخه ان را از اندروید، دریافت بکنید! از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون حضور شخصیت های دوست داشتنی، گرافیک اچ دی رنگارنگ، صداگذاری هیجان انگیز ؛ حالت های مختلف بازی اعم از PVP ؛ جمع آوری قهرمانان تیم خود و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی Champions and Challengers – Adventure Time را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید نسخه اصلی ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید!
تغییرات نسخه ی V2.1 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات ریز و درشت بازی + ویژگی های جدید .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.yesgnome.champions را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید .
Infinite Coins
Infinite Gems
Infinite Artifacts
Infinite energy