دانلود Injustice 2 4.0.1 - بازی آکشن-مبارزه ای "بی عدالتی 2" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 2906 2020-07-15 01:30:32

Injustice 2 v4.0.1 + Mod – بازی اکشن و مبارزه ای بی عدالتی 2 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (Immortal mod) به صورت جداگانه
پیشنهاد ویژه

Injustice 2 نسخه دوم از بازی محبوب و هیجان انگیز بی عدالتی از استودیوی مطرح و نام آشنای برادران وارنر (Warner Bros) برای اندروید است که ساعت ها پیش نسخه جدیدش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم در اسرع وقت و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما علاقه مندان به بازیهای اکشن و مبارزه ای معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! Injustice: Gods Among Us 2 ادامه دهنده داستان نسخه قبل است ؛ در قسمت اول دیدیم جوکر یک بمب هسته ای در متروپلیس کار گذاشت و سوپرمن را هم مسموم کرد؛ مسمویتی که باعث شد این ابرقهرمان Lois Lane و پسرش را بکشد. پس از این اتفاق سوپرمن تصمیم می گیرد دیکتاتوری خود را راه بیندازد، در همین راستا شاهد تقابل میان گروه بتمن و سوپرمن هستیم! داستان قسمت دوم پیرامون تلاش بتمن و هم پیمانانش در بازگشت زمین به حالت قبلی باز می گردد. در این بین او باید با کسانی که خواهان احیای رژیم سوپرمن بوده دست پنجه نرم کرده و مراقب تهدید جدیدی هم که به وجود آمده باشد. بتمن، سوپرمن، آکوامن، سوپرگیرل، گوریلا گراد و اتراسیدس از جمله شخصیت هایی هستند که در بازی حضور دارند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و مبارزه ای اندروید هستید به هیچ وجه بازی فوق العاده Injustice 2 را از دست ندهید!

 

Injustice 2 Android Games

 

بازی Injustice 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است و بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است که ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را برای اولین بار در ایران به همراه مود، مگامود و دیتا همزمان با انتشار توسط سازنده معرفی کرده ایم و قادر هستید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود ان از سرورهای پرسرعت سایت نمایید! از ویژگی های نسخه دوم بازی نیز می توان به مواردی چون حضور داشتن انواع شخصیت های دوست داشتنی فیلم های سینمایی، جمع آوری انواع کمیک های شخصیت های نمادین بتمن، سایبورگ، سوپرمن و غیره، انجام حملات منحصر به فرد و بسیار هیجان انگیز برای مبارزه، دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج، گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری فوق العاده اش اشاره کرد! شما قادر هستید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل ان را به صورت رایگان از اندروید دانلود بکنید .

توجه :

– همانطور که در بالا گفته شده بازی انلاین است !
– در صورتی که در بارگزاری اولیه ماند و وارد بازی نشد ؛ فیلت-رشکن خود را فعال کنید !

تغییرات نسخه ی v4.0.1 :

* آپدیت بزرگ با ده ها ویژگی جدید

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.wb.goog.injustice.brawler2017 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل