دانلود Strike Fighters (Pro) 2.11.0 - بازی اکشن نبرد هوایی اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1718 2019-04-23 02:45:08

Strike Fighters (Pro) v2.11.0 – بازی اکشن جنگ های هوایی اندروید همراه دیتا
قیمت 4.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در گوگل پلی
تست شده با اجرای آفلاین
Strike Fighters (Pro) بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای شبیه ساز از نوع جنگ های هوایی از استودیوی بازی سازی Third Wire Productions برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 100 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب کند و خریداران به ان لقب بهترین بازی شبیه ساز هوایی را بدهند! در این بازی شما در نقش خلبان انواع جت های جنگنده به مبارزات هوایی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید! نبردهای هوایی شما در انواع مکان های مختلف از جمله کوهستانی، بیابانی و … صورت می پذیرد و انواع موانع مختلف برای برخورد شما به آن ها وجود دارند که باید با تلاش خود علاوه بر جلوگیری از برخورد جت به موانع هدف ها را متلاشی کنید! در آسمان تنها شما نیستید که به دشمن حمله می کنید، بلکه آن ها نیز با گلوله و موشک به جت شما صدمه خواهند زد، در همین راستا یک رادار در گوشه بالایی تصویر وجود دارد که مکان دشمنان شما را نمایش می دهد و شما می توانید سریعا آماده گلوله باران کردن آن ها شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز هوایی اندروید هستید بدون شک Strike Fighters (Pro) بهترین بازی برای تجربه است.
 
Strike Fighters (Pro) Android Games
 
بازی Strike Fighters (Pro) را ما امروز در اندروید برای اولین بار در ایران حضور شما کاربران همیشگی معرفی کرده ایم که توسط ما برروی دستگاه اندرویدی LG G3 با اندروید 5 تست شده و بدون هیچ مشکلی و به صورت آفلاین اجرا گردیده است! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون بیش از 100 هواپیمای جنگنده تاریخی برای باز کردن، حضور در جنگ های تاریخی از سال 1954 تا 1992، کنترل آسان جت ها با شتاب سنج دستگاه، صعود به سطوح بالا برای افزایش هیجان، گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد! ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که قبلا بازی Strike Fighters در سایت معرفی شده بود و Strike Fighters (Pro) با آن چه تفاوتی دارد ؛ باید به شما بگوییم که در نسخه پولی و خریداری شده که پیش روی شماست ؛ هیچ تبلیغاتی در بازی نخواهید دید، درون بازی به هیچگونه خرید و یا پرداختی نیاز نخواهد بود، محدودیت سطح برای باز کردن قفل هواپیما نخواهید داشت، نبرد ها بر خلاف نسخه رایگان تا سال 1992 خواهد بود و در سطح 100 همه جت های جنگی باز می شوند!
تغییرات نسخه ی V2.11.0 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.thirdwire.sf_pro_gp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل