Last Day on Earth: Survival 1.17.5 - بازی اکشن "بقا" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 4112 2020-10-28 20:30:13

Last Day on Earth: Survival v1.17.5 + Mod – بازی دنیای آزاد “اخرین روز زمین” اندروید
یک بازی اکشن – بقا خارق العاده تقدیم شما دوستداران بازیهای خاص
پیشنهاد ویژه

Last Day on Earth: Survival به فارسی “بقا در آخرین روز زمین” بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Kefir برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در مدت زمان کم بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در فضای دنیای آخرالزمان که پر از خطرها و تهدید هاست تفحص و جستجو کنید ؛ گروهی از بازماندگان را کنترل کنید و محل زندگی و زیستگاه خود را گسترش دهید و آن ها را مستحکم نمایید! با دوستان خود یک گروه بسازید و تلاش کنید زنده بمانید! هنگامی که پایگاه خود را ساختید آزادی مطلق را تجربه کنید! در مورد تکنولوژی های جدید تحقیق کنید، اسلحه های خود را به روزرسانی کنید و در جنگ های مختلف شرکت کنید تا بتوانید بر روی منابع کنترل داشته باشید! به هر طریقی تلاش کنید که زنده بمانید! پایگاه خود را در حالت آزادی مطلق و نیز با استفاده از آیتم های مختلف بسازید، یک پوشش محافظ برای سفر به قسمت های مختلف این دنیا برای خود ایجاد کنید، منابع مخنلف را برای خود جمع کنید و یا به محل زندگی و زیستگاه دیگر بازیکنان حمله نمایید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن اندروید را تجربه کنید!

 

Last Day on Earth Survival 1.17.3

 

بازی Last Day on Earth: Survival هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه مود حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کرده ایم! در این بازی شما کنترل شخصیت اصلی را بر عهده می گیرید و با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش می توانید اقدام به حرکت کنید و با اشیاء موجود تعامل برقرار نمایید! طیف گسترده ای از دشمنان نیز وجود دارند که با سلاح ها و مشت های خود می توانید ان ها را یکی پس از دیگری از پای دراورید و ساعت ها مشغول باشید! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون بهبود مهارت های خود با بدست اوردن سلاح ها و ابزارهای مختلف، ساخت یک پایگاه قوی برای حفاظت از خود و منابع تان، مبارزه با طیف گسترده ای از دشمنان و زامبی ها، کشف سرزمین های جدید، پیوستن به قبال برای افزایش هیجان، برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان با سیستم چت اختصاصی و طراحی عالی با گیم پلی اعتیااورش اشاره کرد! شما می توانید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید.

توجه : بازی Last Day on Earth: Survival آنلاین است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی zombie.survival.craft.z را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل