دانلود Kosmik Revenge 1.7.2 - بازی آرکید و جذاب انتقام فضایی اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1128 2019-01-25 03:30:32

Kosmik Revenge v1.7.2 Full – بازی هیجان انگیز و عالی انتقام فضایی اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 1.49 دلار و امتیاز 4.1 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)
تست شده با اجرای آفلاین
Kosmik Revenge بازی محبوب و سرگرم کننده با گیم پلی اعتیاداور در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازیسازی Realtech VR برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است. این بازی با هدف دفاع از کهکشان طراحی شده است و در ان شما می بایست با تیراندازی و شلیک های پیاپی اقدام از بین بردن کشتی های موجود در بالای صفحه نمایش نمایید، بازی دارای سبکی قدیمی است اما بهینه سازی هایی بر روی آن صورت گرفته است که مطمئنا نسبت به گرافیک قدیم، بهبود داشته است. شما هستید و یک کشتی فضایی که مجهز به سلاح تیراندازی است ؛ با تعداد زیادی از دشمنان که قصد از بین بردن فضا را دارند باید به مبارزه بپردازید و با از بین بردن ان ها ده ها ماموریت چالش برانگیز را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! با پیش بردن ماموریت ها و افزایش امتیاز شما می توانید اقدام به ارتقا سفینه خود نمایید و سرعت و قدرت ان را افزایش دهید! اگر از علاقه مندان به بازی های آرکید با سبک خاص هستید بدون شک Kosmik Revenge با طراحی خوب و گیم پلی عالی اش نظر شما را جلب می کند و گزینه مناسبی برای امتحان است!
 
Kosmik Revenge Android Games
 
بازی Kosmik Revenge هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که از ویژگیهایش می توان به گرافیک اچ دی با افکت های عالی، متلاشی کردن شهاب سنگ ها و پیدا کردن منابع برای ارتقا سفینه و قدرت ها، امکان اتصال به فیسبوک برای رقابت با دوستان و مشاهده امتیاز ان ها، پشتیبانی از کنترلرهای معروف، شلیک به سمت انبوهی از کشتی های فضایی، کنترلرهای لمسی عالی برای هدایت سفینه، طراحی خوب با صداگذاری هیجان انگیز اشاره کرد! هم اکنون ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه خریداری شده بازی را به همراه دیتا برای دانلود قرار داده ایم که می توانید ان را به صورت رایگان از سرورهای پرسرعت سایت برای دستگاه اندرویدیتان دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v1.7.2 :
* بهینه سازی ها و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Kosmik Revenge Android Games :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.realtechvr.kosmikrevenge را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل