دانلود Brave Tale 2.0.2 – بازی اکشن “داستان شجاعت” اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1162 2017-12-27 11:56:10

Brave Tale v2.0.2 + Mod – بازی اکشن و نقش آفرینی داستان شجاعت اندروید همراه
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
بازی اینترنتی و آنلاین است

Brave Tale – داستان شجاعت بازی جدید و هیجان آور در سبک بازیهای اکشن و نقش افرینی از استودیوی بازیسازی CastleSky برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! Brave Tale داستان نبرد میان دلاوران و نیروی تاریکی را روایت می کند که در ان شما در نقش قهرمانان باید با در دست گرفتن سلاح های مختلف به نبرد با نیروی تاریکی بروید و علاوه بر شکست ان ها، تلاش تان را به کار بگیرید تا بتوانید سرزمین تان را بازسازی کنید! بازی Brave Tale شامل هزاران شخصیت مختلف با حیوانات اهلی اختصاصی شان است که در ان شما کنترل قهرمانان را بر عهده می گیرید! با جوی استیک سمت چپ صفحه نمایش می توانید حرکت کنید و با دکمه های لمسی موجود در سمت راست قادرید کارهای مختلف حملات جادویی، شمشیر زنی و … را انجام دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و ARPG اندروید هستید بدون شک محو طراحی عالی، گیم پلی اعتیاداور و به طور کلی ساخت بازی جذاب Brave Tale خواهید شد و پیشنهاد ما به شما این است، که از دستش ندهید!

 

Brave Tale Android Games

 

بازی Brave Tale همزمان با انتشار توسط سازنده توسط اندروید برای دانلود عرضه شده است به طوری که تا به این لحظه کمتر از 10 دانلود داشته و با دانلود، نصب و اجرای ان از اولین کاربران جهانی خواهید بود که ان را تجربه می کنید! بازی Brave Tale توسط ما تست شده و با اتصال وای فای بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا شده است و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v2.0.2 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.starpy.sky.fly را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.