Fleksy Keyboard Premium 10.2.7 - کیبورد سریع و عالی اندروید


نرم افزار اندروید, سرگرمی, 1632 2021-06-10 19:30:10

Fleksy + GIF Keyboard v10.2.7 Full – Unlocked – برنامه کیبورد پرطرفدار “فلکسی” اندروید
نسخه آنلاک شده و فول برنامه به ارزش 2.99 دلار تقدیم شما

Fleksy: Fast Keyboard + Stickers, GIFs & Emojis صفحه کلیدی انقلابی و فوق العاده از گروه برنامه نویسی Fleksy مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از تکنولوژی و فناوری عالی و هوشمند خود به شما این امکان را می دهد که با سرعتی باور نکردنی به تایپ متن های خودتان بپردازید و تجربه ی بهترین و سریع ترین اپلیکیشن صفحه کلید را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید! شاید باور نکنید، اما بهتر است بدانید که در طراحی صفحه کلید فوق از اشکال هندسی و معماری دقیق استفاده گردیده است که این امر موجب افزایش سرعت و استفاده راحت از دکمه های صفحه کلید است! کیبورد عالی Fleksy + GIF Keyboard که از سریع ترین صفحه کلیدهای اندرویدی به شمار می رود، متاسفانه از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید و ما در امروز تنها به دلیل درخواست های مکرر کاربران عزیز تصمیم گرفتیم که آن را معرفی کنیم و این کیبورد عالی را به همه ی کاربرانی که به صورت فینگلیش تایپ می کنند پیشنهاد می دهیم که بسیار عالیست! اگر به دنبال یکی از بهترین کیبوردهای اندروید هستید و می توانید از عدم پشتیبانی اش از زبان فارسی چشم پوشی بکنید، بدون شک این صفحه کلیک مخصوص شما طراحی و ساخته شده است!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Fleksy Keyboard + Emoji اندروید:

  • شکستن رتبه ی سریعترین کیبورد اندرویدی در مه 2014 در گینس!
  • انواع حالت های مختلف برای تایپ کردن توسط کاربر بدون نگاه کردن!
  • پشتیبانی از شکلک ها برای استفاده از شکلک های اختصاصی در متن ها
  • پشتیبانی از اسمارت فون و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک
  • پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی و ترکی

اپلیکیشن Fleksy + GIF Keyboard هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما امروز در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم. نسخه پیش رو از کیبورد Fleksy که ما به صورت رایگان برای دانلود قرار داده ایم با نسخه ی موجود در گوگل پلی فرق دارد به گونه ای که نسخه ما فول آنلاک هست و تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند.

توجه : در نسخه پیش رو زبان فارسی به برنامه اضافه شده است.

 

Fleksy Keyboard Premium

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل